5.

409 6 59
                                    

"Kuidas sina Mart julged mind mehega petta?! Häbi sul olgu!! Haige pede!" karjus Mardi abikaasa sisenedes palatisse, kus Mart ja Johannes just parajasti olid.

Ei tea kuidas ta küll aru sai?

"Rahu nüüd Sirje! Selle mehe suu teeb imesid! Erinevalt sinust!" vastas sellepeale Mart.

Sirje

Mu süda on täiesti murtud, mees keda ma olen juba pikki aastaid armastanud, mees kellega mul on kuus last, petab mind! Suudate sellist sigadust uskuda või? Ja veel hullem mehega!!"

"Sa parem õpi kuidas süüa teha! Mina jätan su krõbeda perse just nüüd ja praegu maha!" õiendasin ma haiglast välja joostes.

Johannes

"Noh, nüüd oleme mõlemad üksikud, poolikute noksidega mehehakatised" laususin ma.

Ma alati teadsin, et tal on naine, kuid kunagi ei arvanud et ta meie väiksest suhtest teada saab.

Nagunii see väike tussuauguga lits ei saanud isegi Mardiga keppida, kuna minu daddyl on väga suur slong. 

Kurat küll! Vähemalt ei pea seda enam saladuses hoidma ning saan Mardi nüüd täielikult oma sugar daddy-ks. 

Sirje

Ma ei lase mingi pooletilliga Johannesel oma meest ära näpsata. Kui see Johannes tõesti tahab minu Marti, siis peab ta mulle tõestama, et on voodis parem kui mina.

 "Lähen parem tagasi" mõtiskles Sirje endamisi.

Jutustaja

Mart ja Johannes olid rõõmsad, kuna olid saanud lahti ühest väikse tussuauguga naisest. 

Sirje aga samalajal jooksis haiglasse, et oma poole-tilliga Marti näha. Poole tee peal aga sinna, läks ta sekspoodi, kust ostis endale pesu, et Johannest võistluses võita. 

Lõpuks jõudis ta kohale. Nägu naerul, sest arvas, et võidab selle kohe kindlasti. 

Sirje 

Teadsin sisimas, et võidan selle, sest ega mingi pool-till Johannes küll minu meest endale ei võida.

Pealegi on minu seksikas pesu suur trump.

Jutustaja

Sirje jõudiski haiglasse. Kõik töötajad olid kohkunud, kuna olid kuulnud eelnevat naise röökimist.

Sirje jooksis palatisse, kus Mart parasjagu viibib, ning avas ukse. 

Pooletilliga mehed imestasid ikka korralikult.

Mart

Ma olin täiesti shokis. 

Ma poleks elu-sees arvanud, et Sirje siia tagasi tuleb. 

Johannesel oli muidugi ka kohkunud nägu. 

Johannes

See kuradi kummi-tussuga lits tuli tagasi Mardi palatisse. 

Tal oli mingi naistepesu poe kilekott käes, ning ta nägi välja nagu Dracula. 

Tema rõve ussi irvitav naeratus vaatas otsa nii mulle, kui ka Mardile. See bitch ei kavatsenudki lahkuda meie elust. 

Sirje

"Ma olen siin, et Johannese elu põrguks muuta" lausus Sirje irvitava muigega.



To be continued....

(Jätke selle osa kohta mulle tagasisidet!!!!)

MART HELME X JOHANNES VEIKE Onde histórias criam vida. Descubra agora