Saate siis reede puhul uue osa <3
Mart
Olime valmis Johannesega kummitussiga naist panema, kui siis ta sõnas "STOP!"
Me Johannesga jälgisime Sirjet.
Ta kummardus, vaatas voodi alla ja see järel võttis kuskilt voodi alt välja kummalise objekti.
See on ju teine pool Mardi noksist, mis üle jäi!
Mina ja Johannes vaatasime üksteisele pisut kohkunud nägudega otsa.
" Ei oleks arvanudki , et sul see kuskil hoiul oli!" laususin ma kummitussiga naisele
"Ei no loomulikult oli ju, mu pedekesed" vastas Sirje
Sirje
Noh, ma tegelikult harjutasin oma suuvärki minu Mardikese poole tilli peal, sest me tegelikult Mardikesega tavaliselt ei tegelenud selliste tegevustega.
Noh, aga nüüd oli minu suuvärk saanud
paremaks, kui kunagi varem🍤🍤😏Jutustaja
Mina jutustaja, tundsin ennast sellel hetkel ebamugavamalt, kui kunagi varem.
No mõelge ise, Mart hammustab Johannese tilli otsast.
Siis hammustab Johannes Mardi väikse kreveti otsast ja siis harjutab ta naine tema tilli peal imemist.No c'mon, kas see on normaalne?
Olgu, aitab minust.
Igatahes olid Mart ja Johannes imestunud, et Sirje selle alles oli hoidnud.
Kui rõõmustasid siiski mõlemad.Nad panevad kiiresti. Nagu hobused oleksid voodisse sattunud.
Mida need seinad võisid kuulda.Sirjele pandi sisse igast august, poole suuruste tillide poolt.
Johannes
Panin Sirjet igalt poolt.
Mardil polnud ka väga midagi, kuid enne alustamist pidi ta pudeli viagrat alla neelama.
Igatahes oli kõigil mugav ja hea.
Usun, et Sirje ja Mart nautisid seda ka.Jutustaja
Kõik karjusid nagu pöörased.
Äkitselt kukkus Sirje imelikult kokku. Mehed ehmusid. Sirje ei kostnud enam midagi.
Johannes: "MART, MIDA MUNNI!"
Mart: "Johannes, terveid munne meil küll enam pole."Johannes: "Ega ma sellest ei räägi ju! Kummituss Sirje kukkus kokku!!"
Mart: "Tundub jah nii."
Johannes: "Mine katsu ta pulssi."Mart läks ja katsuski ta pulssi. Sirje oli surnud.
Tema "sisekäiguhoov" voolas verest.
Johannes: "ME TAPSIME INIMESE! KUIDAS ME SELLEST VÄLJA TULEME!?"
Mart: "Rahu, ma olen seda varemgi teinud.
Mida Mart ja Johannes teevad? Kuhu nad Sirje peidavad?
Seda loe järgmisest osast...
Autorid: dumbestonianredhead ja peeterpeeter123
JÄTKE MEILE TAGASISIDET!!
CZYTASZ
MART HELME X JOHANNES VEIKE
FanfictionMis saab kui kaks homofoobset, suure vanusevahega meesterahvast armuvad? Lugege Seda fanfictionit et teada saada.