Anastasia sabah altı da kalktı. Anlamadığı bir nedenden dolayı her sabah 6 civarı kalkardı. Elini, yüzünü yıkayıp giyindi. Canı sıkıldığı için sarayı gezmeye karar verdi. Sarayı gezerken bir odaya rastladı. Çalışan bir kıza odayı sorduğunda aldığı cevap onu mutlu hissettirmişti.
Orası dans odasıydı. Hemen üstünü değiştirip geri dans odasına geldi ve dans etmeye başladı. Kendisini o kadar kaptırmıştı ki kendisini izleyen kişiyi fark etmemişti.
Jamesden
Sabah yine erken kalktı. Hazırlandıktan sonra odasından çıkmıştı ki kendisine yıllardır takıntılı olan çalışan geldi."efendim sizin özel odanızda dünkü misafir var"
Ona sert bir bakış atıp dans salonuna gitti. Normalde oraya kimse girmezdi. Orası genç prensin dinlenme alanıydı. İçeri girmeden önce hafif bir müzik sesi geliyordu. Sade ve hoş tınılı. Kapıyı yavaşça açtı genç adam. Anastasia orada dans ediyordu. Yaklaşık 5 dakika kadar onu izledi. Sonrasında Anastasia onu fark etti.
"üzgünüm seni görmemişim"
"sorun değil bende yeni gelmiştim"
Yalan
"biliyorsun ki haftaya balo var ve beraber gitmemiz isteniyor istersen dans çalışarabiliriz" diye sordu genç kız çekingenlikle.
Oğlan onu onayladı ve dans etmeye başladılar. İkisi büyük bir uyum içinde dans ediyordu. Birbirlerinin gözlerine bakarak. 10 dakika kadar dans ettiler. Fakat onlar için bir ömürdü. Birbirlerinin gözlerine bakarak kayboldular. Kim bilebilirdi ki orada o süre zarfında mühürlendiklerini. Hiç ayrılmamak, her zorluğu beraber yenmek için o anda birbirlerinin gözlerine bakarken mühürlendiler...
Dansları bittikten sonra salona girdiler. Aileler yeni yeni masaya geliyordu. Prens James'in babası kral Orion sordu.
"umarım senin için bir sıkıntı çıkartmamışlardır kızım"
"hayır efendim bir hadise* yaşanmadı. Zaten Prens James sorunlarım da bana yardımcı oluyor. Teşekkür ederim"
Kral Orion bu cevaba karşı gülümsedi ama içten bir gülümsemeydi. Umarım diye geçirdi içinden. Umarım bu kız oğlum için hayırlısıdır. Nereden bilebilirdi ki bu ümüdinin tutacağını.
Yemek bittikten sonra krallar anlaşma, kraliçeleri çay partisi ve prens ve prenses normal sohbet ettiler.
"buralar da ilginç bir yer var mı?" diye sordu güzel prenses.
"aslında neredeyse kimsenin bilmediği bir yer var dere kenarı. Orası seni mutlu edecektir" diye yanıtladı yakışıklı prens.
İkisi beraber bir süre yürür. Ve sonrasında dere kenarını yanına gelir. Manzara kızı büyülemiştir.
Kız büyülenmişcesine etrafı incelerken, oğlan ise büyülenmiş kızın güzelliği izler. Bir süre orada bir süre durduktan sonra saraya dönerler. Aileler onların yakınlaşmasının farkındadır. Onlar için bir sorun yoktur. Çünkü onların mühürlendikleri içten içe hissetmişlerdir.
Hadise*= olay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ PRENSES ~ [TAMAMLANDI]
Teen Fiction@swhzrys isimli tiktok hesabının povundan esinlenerek yazılmıştır. Hesap sahibinin izni vardır. Hiç gülmeyen Prens'in hayatına güneş gibi doğan bir kız girer. Onunla beraber ilk kez güler.