Bölüm 3

162 16 1
                                    

Baloya 5 gün vardı. Fakat genç kızın annesi giyeceği elbiseyi şimdiden seçmesi gerektiğini düşünüyordu. Kız yaklaşık yarım saattir elbisenin hazır olmasını bekliyordu. Hazır dikili vardı. Fakat annesi yeni dikim sadece onun giyebileceği bir elbise istiyordu. Balo da pişti olmak ne ironi ama. Kız kendi düşüncelerine dalmışken, elbisenin neredeyse hazır olduğu fark etti. Nasıl bu kadar hızlılardı ki. Elbiseyi annesi ve bayan Valeriya seçmek istemişti fakat Anastasia siyahtan başka renk giymeyeceğini belirtmişti. Elbise hazırdı. Anastasia küçük bir odaya girip elbiseyi giydi. Tekrar salona döndüğünde James de oradaydı. Salona girmesiyle herkes ona döndü. Haliyle James de. James onu hayran bakışlarla süzüyordu.

Siyah gerçekten onun rengiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah gerçekten onun rengiydi. Siyah herkese de yakışmazdı zaten. İkisinin bakışlarını gören Valeriya konuştu,

"ikiniz de balo da giyeceğini kıyafet üzerinde. Acaba dans mı etseniz hem tekrar olur."

Anastasia'nın annesi Maria da onu onayladı. Sonrasında dans etmeye başladılar. Oldukça uyumlu dans ediyorlardı. Oda da olan bazıları onları hayranlıkla süzerken, bazıları ise kıskançlık ile süzüyordu. Onlar ise dans ederken birbirlerinin gözlerine bakıyordu.

Dans bittikten sonra Anastasia üstünde ki elbiseyi çıkarttı. Üstünü değiştirdi. Ata binmek onun hobisiydi ve oda ata binecekti. Üzerine beyaz gömlek, altına ise siyah pantolon giydi.

Biraz yürüdükten sonra çiftliğe geldi. Gözüne bir at kestirdi. At simsiyahdı. Ve mükemmeldi. Genç kız hemen atın yanına yürümeye başladı. Cebine koyduğu küp şekerleri aldı ve ona yedirmeye başladı. At şeker yemeği bitirdikten sonra atın halatını çözdü ve ata bindi. Yaklaşık yarım saat at sürdükten sonra indi. Atı yerine koyup atı bağlarken prens James geldi.

"o ata nasıl bindin. Normal de huysuzdur."

"şeker verdim ve onu sevdim"

Bu cümleyle James fark etmeden gülümsedi. Onun gülümsemesini gören Anastasia hızla ve heyecanla konuşmaya başladı.

"aman tanrım! Gülümsedin. İlk defa gülümsemeni gördüm! Sen hiç gülümsemezsin ki. Aman tanrım seni gülümsettim!"

Kız konuşurken James ilk defa gülümsediği hissetmişti ve bu içten bir gülümsemeydi.

Fakat ikisininde haberi olmadığı şey onları yukarıdan gülümsemeyle izleyen kraliçeleri...

~ PRENSES ~ [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin