Masaya bir çift olarak geldiklerinde kimse garipsemedi, Taehyung dahil.
Çünkü Jeongguk pek oraya ait görünmüyordu, bu yüzden de Jimin'in ona yol gösterdiğini düşünüyorlardı.
Öyle olmuştu zaten canım.
İkisi masaya oturduktan sonra yemekler yenmeye başlamıştı ve ne Jeongguk ya da Jimin konuşuyordu.
"Bu arada, adın neydi?"
Soru Taehyung tarafından gelince tüm gözler kısa süreliğine ona dönmüştü ama Jimin'in gözleri Jeongguk'un üzerindeydi.
"Jeon Jeongguk. Ve siz?"
Jeongguk'un saygı eki kullanıp Taehyung'un kullanmaması masadaki çoğu kadının şaşırıp etkilenmesine sebep olurken, Jimin'in odak noktasını şaşırmasına sebep oluyordu.
Tabağında çok güzel deniz mahsulleri duruyordu ve kendisi de çok severdi ama Jeongguk çok iyi görünüyordu ve Jimin gözlerini ondan alamamıştı.
"Kim Taehyung."
Taehyung yerinden kalkıp Jimin'in yanına gitmiş ve elini uzatıp onu da kaldırmıştı.
Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktığı zaman masa bundan keyif almış, erkekler viski bardaklarını kaldırırken masadaki kadınlar şarap bardaklarını kaldırmıştı.
Ve Jeongguk ise, bir sigara yaktı.
Böyle durumlar yemek masasında kadınların pek hoşlandığı şeyler olmasa da Jeongguk o kadar baştan çıkarıcıydı ki, kimse laf etmiyordu.
Taehyung öpücükten sonra Jimin'i tanıtmak gibi bir hamlede bulunduğu sırada Jimin onun sözünü kesti.
"Bu da nişanlı-"
"Park Jimin fakat siz zaten biliyorsunuz Bay Jeon."
Jimin, Taehyung'un öpücüğünden ve onu tanıtmaya kalkmasından iğrendiğini çok göstermemeye çalışıyordu ama Jeongguk fark etti.
Taehyung sözünün kesilmesine normalde sinirlenirdi ama boşverdi ve yerine geçti.
♡
Yemekler yenmeye başlanmış hatta bazıları çoktan tatlı bile istemişti ama Jimin tabağına dokunmamış sadece salata yemişti.
Jimin tabağındakileri yemek yerine didikleyip durduğu için Jeongguk hafifçe ona yaklaşıp kısık bir ses tonu ile konuştu.
Yüksek bir sesle de konuşsa duyulmazdı çünkü etrafta onlardan bağımsız en az on masa vardı ve hepsi kendi içinde takılıyordu.
"Deniz ürünlerini sevmez misin?"
"Aksine bayılırım ama o öpücükten sonra ağzımın tadı kaçtı."
Jeongguk, alttan Jimin'e bir ıslak mendil uzattı.
"Şimdilik bununla idare et ve yemeğini ye. Gece eğlencede açlıktan ölmek mi istiyorsun?"
Jimin ıslak mendili hızlıca alıp masaya koyduktan sonra şaşırmış bir ifadeyle ona döndü.
"Eğlence mi? Ne yapacağız Jeongguk?"
"Sen sadece bana ayak uyduracaksın güzelim."
Jimin iltifat ile gülümseyip kafasını salladı ve harika bir ısı ve şekilde pişirilmiş karidesleri ağzına attı.
Jeongguk, Jimin ile flört ediyordu ve bu çok bariz belliydi.
Asıl soru ise, bu aldatma sayılıyor muydu?