Bolca yorum istiyorum, yorum yapın lütfen.
Jimin hızlıca bulunduğu kattan aşağıya doğru koşuyordu.
Jeongguk'u bulması gerekiyordu.
En sonunda Taehyung'un dediği kata gelince hızlıca personel odasını aramaya başladı.
Koridorun en sonundaki kapıyı görünce hızlıca orayı açmaya çalıştı ama kapı kitliydi.
"Jeongguk! Orada mısın?"
Jeongguk Jimin'in sesi ile kelepçeleri çekiştirip bağırdı.
"Buradayım sevgilim."
Jimin gülümseyip tekrardan kapıyı zorladı.
"Jeongguk kapıyı açamıyorum."
Jeongguk, kelepçeleri çekiştirdikçe bileği ciddi derecede acıyordu ama umrunda bile değildi.
"Jimin, kapı kitli. Koridorda acil durumlar için bir balta olması gerekiyor. Onunla kapının kilidini kırman gerekiyor."
Jimin korkuyla gözlerini açıp cevap verdi.
"Bunu nasıl yapacağım, balta çok ağırdır."
Jeongguk yeniden bağırdı.
"Sana güveniyorum."
Jimin kararlı bir şekilde kafasını sallayıp arkasındaki kutudan baltayı çıkartmıştı.
Evet balta gerçekten ağırdı ve kapıyı kıracağım derken ölebilirdi bile.
Bunları düşünmeyip sadece Jeongguk'a kavuşmayı düşünmüş ve o adrenalin ile hızlıca baltayı kapının kilidine saplamış ve sıkıca gözlerini kapatmıştı.
Gözlerini açtığı zaman kapının hafif açık olduğunu görüp mutlu olmuş ve hızlıca içeri gireceği sırada ayak bileğine kadar gelen suyu fark edince şaşırıp etrafına baktı ve suyu yeni fark etti.
Ne oluyordu?
Bunu düşünmeyi bırakıp hızlıca kapıyı ittirdi ve bir boruya, elleri kelepçeli bir şekilde bağlanmış olan Jeongguk'u görünce hemen yanına koşmuştu.
Ona sarılacağı sırada Jeongguk onu durdurdu.
"Söz veriyorum sarılacağız ama bunlardan kurtulmam gerekiyor."
Jimin kelepçelere bakıp odanın her yerinde anahtar aramaya başlamıştı ve şansına tabii ki anahtar yoktu.
"Anahtar yok Jeongguk."
Jeongguk dudaklarını ısırıp zeminden yükselen suya bakınca tüm olayları kafasında toparlamıştı.
Gemi bir buz dağına çarpmıştı ve şu an su alıyordu.
Gemi batacaktı.
Jeongguk aklına gelen ile direkt olarak Jimin'e baltayı almasını söyledi.
"Pekala sevgilim beni dinle. Baltayı alıp bunları kırman gerekiyor. Kapıyı nasıl yaptıysan bunu da aynı şekilde yapacaksın."
Jimin gözlerini korku ile açıp kafasını hemen olumsuz anlamda salladı.
"Jimin! Korkma lütfen. Ben bunları olabildiğince gereceğim. Sadece baltayı sertçe sapla."
Jimin titreyerek kafasını salladı ve masanın üstüne bıraktığı baltayı alıp derin bir nefes aldı.
"Bana güven küçüğüm, bir şey olmayacak."
Jimin kafasını salladı ve hızlıca baltayı kaldırıp zincirlerin ortasına geçirmişti.
Gözlerini sıkıca kapatıp herhangi bir tepki beklerken Jeongguk'un bir anda ona sarılması ile hemen ellerini ona dolamıştı.