Dünyadaki en şanslı ama bir o kadar da şanssız kızımız Juliet. Juliet 17 yaşında genç bir hanımdı. Sofia Charlotte Elegant'ın üvey torunuydu. Üvey torunu diyorum çünkü Juliet Lily Elegant diğer soy adı ile Juliet Lily Smith tam 6 yaşında yetim bırakılmıştı. Evet, annesi ve babası onu terk etmişti. Juliet bu konu hakkında konuşmayı pek sevmezdi çünkü yetim olduğu için hep dışlanmıştı. İlkokulu es geçiyorum zira o okuldaki herkes yetimdi, ama ortaokulun 1. Dönemi felaket geçmişti.
• Hep dışlanıp anasız babasız zengin züppe muamelesi görmüştü. Hatta okula yeni gelen kantinci aşçı Juliet'in yemeğine zehir katmıştı, iki hafta hastane de serumla yatmıştı.
• Bu yüzden 2. dönemde evden eğitim görmeye özel dersler almaya başlamıştı.
• Üvey annesi Elizabeth Bella Elegant ve üvey babası Albert Hiram Elegant çok soylu, nazik ve medeni insanlardı.
Sorunları çözmek için yasa dışı, canice veya şiddet içeren (her türden şiddet) yöntemlere asla başvurmazlardı. Juliet'in gözünde hep mükemmel birer ebeveyn olmuşlardı.• Birde ablası Matilda Anabella Elegant vardı. Kraliçe Sofia Charlotte Elegant'ın öz torunuydu. Matilda süslü bir kızdı, fiziği, yüz hatları çok güzeldi.
• Herkes Matilda'ya hayranlıkla bakarken Juliet'e nefret ve kinle bakarlardı. Juliet bunun adil olmadığını düşünüyordu. Çünkü adını dahi bilmediği insanlar ondan nefret ediyordu. Bu durum oldukça rahatsız ediciydi.
• Juliet 1 sene sonra reşit olacağı için fmvaftiz anne yapılacaktı. Kimin mi? Ablasının biricik oğlu Harry Jaeden Elegant'ın.
•Soy adı Elegant doğru. Soy adının Elegant olmasının sebebi iki birey evlenince kız kraliyet ailesinden geldiği için saygı amaçlı oğlan kızın soy adını alıyordu. Ablasında ve eşi Sirius Ronald Elegant'da da aynı durum geçerliydi...
İlk bölüm tanıtım bölümü gibi oldu yarın yeni bölüm gelir sağlıcakla kalın ballar
(*^3^)/~♡266 kelime