•Juliet'in yanaklarına güçlü bir kan akımı hücum etti. Genç kız bunu fark ettiği anda duraksadı, ve kendine gelmek niyetiyle yanağına bir kaç küçük tokat attı. Juliet kendine gelmeye çalışırken James, yemekhaneye varan son koridorda idi.
•Juliet kendine geldikten sonra koşar adım James'in yanına gitti. Bir kaç saniye sonra yemekhaneye varmışlardı. Hastane kantininden birer tane sandviç aldılar. Boş bir masa bulup oturduktan sonra yemeğe başladılar. Juliet, kibar kibar dökmeden yerken, oğlan kıtlıktan çıkmış gibi yiyordu.
Juliet, oğlanın bu haline gülmeden edemedi. Oğlan ona "ne var?" der gibi baktı. Juliet kıkırdamayı bırakıp yemeğe geri döndü.•Oğlan tam 10 dakikadır Juliet'in sandviçini bitirmesini bekliyordu. "Neden şu sandviçi kuş lokması alarak yiyorsun?" Juliet gözlerini oğlana dikti. "Eğer annem gil kaba bir davranış sergileyerek yediğimi görürlerse benim için hiç iyi olmaz." Juliet kısa ve net bir cevap vermişti. Oğlan küçük bir kahkaha attıktan sonra göz devirip beklemeye devam etti. Juliet gözleriyle "Bunun neresi komik?" Anlamında baktı karşısındaki oğlana. Ama oğlan Juliet'in bakışlarının üstünde olduğunu fark etmemişti bile.
•Juliet sonunda sandviçini bitirmişti, ve kalkıyorlardı. Oğlan homurdanarak "Off kızım ne ağır ağır yedin sen de, popom düzleşmiş resmen." Dedi, rahatsız bir şekilde arkasını döndü ve kafasını da arkaya doğru çevirmeye çalışarak poposuna baktı. Juliet belli belirsiz bakışlar atıyordu delikanlıya. "Ben annem gilin yanına gitsem iyi olacak." Dedi. Hızlı adımlarla koridorda yürüyordu Juliet, arkasında genç oğlan ona yetişmeye çalışmaktan soluk soluğa kalmıştı, "HEY...BEK...LE..." Kız, oğlanın nefes nefese kaldığını farketti, bu yüzden durdu. Oğlan ellerini dizlerinin üstüne koyup nefesini düzene sokmaya çalıştı. Nefes alışverişi düzeldiğinde kızın yanına gitti. "Onlar iş falan konuşacaklar, ve bu çok sıkıcı." Dedi oğlan "çok" kelimesini uzatarak. "Yani?" Dedi Juliet. "Kızım sen iyi misin? Yani diyorum ki başka birşey yapalım." Oğlan bıkmış bir halde konuştu. "Hastane de ne yapabiliriz ki?" Juliet'in tek kaşını kaldırarak sorduğu soruya oğlan sırıtarak karşılık verdi "Hmm gel benimle."
Selaaaaaaaaağğğmm nabersiniz ben iyiyim bayadir bölüm atmiyordum evcil hayvanimla ilgilenmem gerekiyordu sorry ama şimdi burdayım neyse oy atıp yorum yaparsanız sevinirim bysssss 🛐💜
326 kelime...