ayyayaya merabaaa umarım seviceğiniz bişi yazabilirim 😰
" İkinci dönemin ilk günü hu... Her neyse hazırlanıp çıkmam lazım gecikmek istemiyorum."
Nagito biraz erken uyandığı için yeterince vakti olduğunu düşünüp duşa girdi. Çıktığında 15 dk geçmişti bile. Hemen üzerine bir şeyler giyip kahvaltı için mutfağa gitti. Yumurta yapmaya çalışmıştı ama pekte becerebildiği söylenemezdi.
" Oh... Tamamen yaktım gibi duruyor. "
Zamanı kalmamıştı ders yarım saate başlayacaktı. Çantasını alıp okula gitmek için yola koyuldu.
Okulu evine biraz uzaktı bu yüzden otobüsle gidiyordu. Otobüse bindiğinde kendi sınıfından kişiler de oradaydı. Mikan, Mahiru, İbuki, Chiaki, Hajime...
"Hajime ve Chiaki iyi anlaşıyor gibiler. Onlarla konuşsam mı? Ya da her neyse, hiçbir şey yapmayacağım."
Otobüste tek boş koltuk Hajime ve yaşlı bir kadın arasındaydı ve Nagito oraya oturdu mecburen.
Kalbi çok hızlı atıyordu. Hajime'nin sesi... gülüşü... Herşeyi Nagito için çok değerliydi.
Nagito erken kalktığı için uykusunu pek alamamıştı ve yolda uyuya kalmıştı... hemde Hajime'nin omzunda...
Okulun yakınlarındaki bir durakta durdular ve Hajime tam kalkacakken omzunda uyuyan Nagito aklına geldi ve Chiaki'ye baktı. Chiaki gülerek "Hıhıhıhı... Ne kadar da derin uyuyor sanırım omzun gerçekten rahat he Hajime."
Hajime biraz Chiaki'ye sinirlenmişti ama belli etmedi çünkü Nagito'yu ani bi sesle uyandırmak istemedi. Bu yüzden fısıldar bi sesle "Hey Nagito!.. Hey!.. Okulun yanındaki duraktayız ve inmemiz gerek uyanmalısın."
Nagito yavaşça gözlerini açtı ve onu uyandırmaya çalışan Hajime'yi görünce irkildi. Sonra utanıp "A- Özür dilerim! Uyuya kalmışım." dedi. Konuşurken iyice kızarmıştı.
Bunun üzerine Hajime kıkırdayarak " Önemli değil. Ama çok şirin uyuyordun uyandırırken biraz üzüldüm açıkçası. Daha uzun izleyebilseydim keşke o halini." dedi. Bunu duyan Nagito daha fazla utanıp kızarmaya başladı. Yüzü... yanakları... resmen yanıyorlardı.
Chiaki " Ders başlamak üzere Hajime gitmeliyiz." dedi ve Hajime'yle birlikte otobüsten indiler.
Nagito da tam inmek için kalktı ki, bir çığlık duydu.
" Ö-Özür dilerim! B-Bunu görmek z-zorunda kaldığınız için ç-çok üzgünüüüm!"
Ahh bu Mikan'dı. Her zamanki gibi sakarlığı üzerindeydi.
" Mahiru! Bunu çekmelisin! Şuna baaak o çok şirin görünüyooor! " dedi İbuki ama Mahiru ise " Ben asla böyle bir şeyi çekmem." diyerek reddetti. Mikan ise hala özür dilemeye devam ediyordu.
Onları görmezden gelip otobüsten indim. Sınıfa çıktığımda ders çoktan başlamıştı. Kapıyı çaldım ve sınıfa girdim. Tabii ki Chisa hoca azarlamadı değil.
Ardından Chisa hoca ikili gruplar olmamızı ve proje konusu seçmemizi istedi. Hajime ile Chiaki olurlar sanmıştım ama Chiaki çoktan Sonia ile grup olmuştu bile.
Bende bana birisinin kalması için bekliyordum ki bi anda Hajime bana seslendi " Hey Nagito... benimle eş olmak ister misin?" Tabii ki bu şansı kaçıracak halim yoktu! Kabul ettim ve birlikte proje konusu belirledik.
Biz birlikte konuşmaya devam ederken yanımıza Chiaki ve Sonia geldi. " Merhaba beyler konunuzu seçtiniz mi?"
" Evet seçtik, biz ikimiz birlikte yapıcağımız için daha öncekilerden daha eğlenceli olucak gibi. " diyerek cevap verdi Hajime.
Ardından biraz daha sohbet ettik ve zil çaldı. Eve dönmem gerekti ama Sonia " Umm... Bugün benim evime gelmeye ne dersiniz? Dördümüz birlikte çok eğleneceğimize eminim!" dedi ve Chiaki hiç beklemeden " Evet, kesinlikle gelicem. Saat kaçta ve nerde buluşuyoruz?" diye sordu.
Hajime ilk önce ailesine haber verip " Peki izni kopardım geliyorum." dedi ve bende kabul etmekten başka bir şey yapamadım.
Eve döndüğümde biraz yorulmuştum. Ama bu buluşma Hajime'yle geçirebiliceğim en iyi zamanlardan biriydi bu yüzden hiç dinlenmeden eşyalırımı küçük bir çantanın içine koydum.
Ve hemen Sonia'nın evine gitmek için evden çıktım...
Eveeettt bölüm bu kadardı ilkokul çocuğu gibi yazdığımı biliyorum 😟 ama ossun ben yazarken eğleniyorum okunması ya da sevilmesi önemli diil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komahina fanfic (evet...bu kadar)
Romanceilk fanficim linçlemeyin 😰 eğer hatam falan olursa belirtin heh bi dee animeden falan aşırı bağımsız bişi olcak ayrı bi evren gibimsi