Nagito gözlerini açıp sarıldığı Hajime'ye bakarak gülümsedi ve Hajime'yi izlemeye başladı.
Hajime de uyandıktan sonra arkasını dönüp Nagito'ya baktı.
"Aynı ilk gün gibi ama daha güzeli.. " diyip Nagito'yu öptü. Nagito da karşılık verdi.
Birlikte yataktan çıkıp üstelirini değiştirdiler ve kahvaltı yapmak için mutfağa gittiler.
Hajime malzemeleri çıkarırken bir yandan da konuşuyordu.
"Bugün Mahiru'nun evinde parti vardı. Acaba neden özellikle bizim gelmemizi istedi?"
"Bence önemli bi sebebi yoktur."
"Umarım dediğin gibidir."
Yemeklerini yedikten sonra okula gitmek için evden çıktılar.
Otobüse bindiklerinde Chiaki de ordaydı. Hemen onun yanına gittiler.
"Günaydın Chiaki."
"A günaydın. Nasılsınız."
"Biz iyiyiz ya sen"
"Uykum var."
"Her zamanki gibisin yani." diyip kıkırdadı Hajime.
Tam o sırada Kaede ve Shuichi otobüse bindi. Arkalarından da Kokichi geliyordu.
"Hadi ama Shuichi, okula benim yerime bu aptalla mı gidiceksin cidden?!"
"Kokichi peşimizi bırak artık."
"Sanki senin peşindeyim. Sen bir sus."
"Ah... Kavga etmeseniz mi?"
"Özür dilerim Saihara~"
-
"Ah, Kokichi merhaba!"
"Hey Nagito nasılsın?"
Kokichi Nagito'nun yanına oturdu ve konuşmaya başladılar.
"Ben iyiyim de bir şey mi oldu az önce?"
"Hiiç. Önemli bir şey değil, sadece Kaede Saihara'mı elimden aldığı için sinirlendim."
"Aboo! Miniğimiz aşık mı oldu? Bundan Byakuya'nın da haberi var mı?"
"Tabii ki de var."
"Hey Nagito, Kokichi'yle çok iyi anlaşıyor gibisiniz. Ne zamandur tanışıyorsunuz?"
"Aslına bakarsan biz küçüklüğümüzden beri arkadaşız yani Kokichi, Byakuya ve ben."
"Nerde tanıştınız ki?"
"Babam annemi öldürdüğü zaman kısa bir süreliğine yurtta koruma altında tutuldum. Kokichi de o yurttaydı. Hatta yurdun en eskilerinden bile olabilir. Biz o sırada tanışmıştık. Byakuya'yla ise Kokichi aracılığıyla tanıştım."
"N-ne baban anneni mi öldürdü? Ama sen babanla yaşamıyo musun şuan? N-nasıl?"
"Ah.. Orası biraz karışık. Babamın annemi öldürdüğüne gözlerimle şahit oldum ama benim dışımda bir tanık yoktu ve küçük olduğum için de bana inanılmadı. Babam da bir şekilde sıyrıldı ve hiç ceza almadı."
(burda hajimeyi daha çok nagitonun backstorysini öğrenmek için kullandım kb)
"Umm... Nagito bu senin için biraz tehlikeli değil mi?"
"Merak etme Chiaki. Sadece dayak yiyorum. Bir iki kere öldürmeye çalıştı aslında ama bir şekilde şansımla kurtuldum ve ölmedim."
"Babandan şikayetçi olsan daha iyi olmaz mı? Ben dayanamıyorum senin böyle şeyler yaşadığını duymaya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komahina fanfic (evet...bu kadar)
Romanceilk fanficim linçlemeyin 😰 eğer hatam falan olursa belirtin heh bi dee animeden falan aşırı bağımsız bişi olcak ayrı bi evren gibimsi