3. kişi ağzından:
Son ders bitiş zili çalmıştı. Hajime bütün kitaplarını çantasına tıkıp Nagito'nun sırasının yanına gitti.
Nagito da eşyalarını toplayınca Hajime onun elini tutup sınıfın dışına çekiştirdi.
"Nagito"
"Efendim Hajime?"
"Bugün seninle bir şeyler yapalım mı?"
"Hmm, neden olmasın. Ne yapmak istersin?"
"Yine benim evime gitmeye ne dersin?"
"Tabii. Bana uyar."
İlk önce Nagito'nun evine gittiler. Nagito pijamasını alınca da Hajime'nin evine geçtiler.
İkisi de çantasını bir kenarıya fırlattı ve Nagito ceketini çıkardı.
Ardından Nagito Hajime'nin yanına gitti ve yavaşça kravatını çıkardı.
"Tüm gün kravatla rahat edebiliyor musun?"
"Evet. Neden sordun ki?"
"Ben kravatla hiç rahat edemem."
Hajime üzerini değiştirmek için odasına gitti ve 1-2 dakika sonrs Nagito da içeriye girdi.
"A-Ah... Nagito ben giyiniyorum-"
"Farkındayım."
"O z-zaman?"
"Birlikte giyinebileceğimizi düşünmüştüm. Ama üzgünüm haklısın kim benim gibi bi çö-"
Hajime Nagito'ya yumuşak bir tokat attı.
"Nagito bir daha kendine çöp deme! Dayanamıyorum."
"Oh.. Özür dilerim Hajime."
"Asıl ben özür dilerim sana vurmamalıydım."
"O önemli değil."
"Ayrıca ben sadece utandım az önce yoksa gayet de karşında giyinirim sıkıntı yok."
"Kanıtla."
"A- Peki!"
Hajime Nagito'nun önüne doğru yürüdü ve durup üstündekini çıkardı.
Nagito da Hajime de kızarmaya başlamışlardı.
"Umarım kızarmamışımdır!"
"Merak etme Hajime, kızarınca çok şirin oluyorsun."diyip Hajime'nin dudağını hafifçe öptü.
Hajime'nin yanından sakince yürüyerek geçti. Geçerken de üzerindekileri çıkardı. Pijamalarını giyip sessizce odadan çıktı.
Bu sırada ise Hajime Nagito'yu izliyordu. Ardından o da giyinip çıktı.
Tam Nagito'nun yanına oturmuştu ki bi anda telefonlarına bildirim geldi.
İbuki: HEEYY!! YARIIN
MAHİRUNUN EVİNDE PARTİ VAARR!!Mahiru: Evet. Saat 21.00da başlayacak hepiniz katılın istiyorum. Özellikle de Hajime ve Nagito.
Hajime: Peki katılırız.
Nagito:Evet orda olucaz.
Hajime telefonunu kapatıp koltuğa uzandı ve Nagito'nun bacağına kafasını koydu.
Nagito ise onun her ne kadar sivri görünse de yumuşacık olan saçlarıyla oynadı.
Saat geç olmuştu.
"Nagito artık uyuyalım mı?"
"Olur, benim de uykum gelmişti."
Nagito ve Hajime, Hajime'nin odasına geçtiler ve sırayla yatağa uzandılar.
Hajime'ye Nagito'ya sırtını dönerek uyudu ve Nagito da Hajime'ye arkasından sarılarak uyuya kaldı...
sonra devam ederiim iiii geceleerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komahina fanfic (evet...bu kadar)
Romanceilk fanficim linçlemeyin 😰 eğer hatam falan olursa belirtin heh bi dee animeden falan aşırı bağımsız bişi olcak ayrı bi evren gibimsi