ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ- CESARET -
"İyi niyetinle, cesaretle dopdolu. İstiyorsan yerine getireyim arzunu. Fakat şükür borçluyum gökteki tanrılara, güç verdiler bana razı olmamak için. Kendilerinin uygun görmediği bu bağa. "
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤ7 Ekim, 2024
Avcı ilk başta avını seçtiğinde kafasında beliren planlar eşliğinde ilerler. Usta avcılar daima acemi avlara yönelir.
Ellerinden doğacak gücün kudretine sığındıklarında, bir avın gözünden bakarlar.
Ölümlerin ezgisel ve hissel olduğunu düşündükçe kanlarında fokurdamaya başlayan dürtüler avcıyı daha yırtıcı kılar.
Av sanatı tek kurşuna bakmaz. Akıl ve mantığın en yoğun olduğu iştir. Avcının avına sessiz yaklaşması, bu süreçte onu kandırması gerekir.
Avcı, avın korkularından oluştuğunu anladığında ondan vazgeçer.
Onun görmek istediği başkadır. İhtiras ister, bu onun zevkidir.
Benim avcım babamdı. Gaddar bir babanın felsefesiyle yetişmenin zorlukları tenimin altına nüfuz eden av olma dürtüsünü yeşertiyordu.
Elimi küçük yaşlarda ateşe sürdüğüm için beni yakan alevler yıllar geçse de orada iz bırakmıştı. Benim hayatım daima alevin çocuğu kalacaktı.
Bastırılan ruhum hâlâ kalbimin kenarında boynu bükük duruyor, beni bekliyordu.
Güce yürümek isteyen yanım her türlü tehlikeyi göz önünde bulundururken, şu an yürüdüğüm bu yol ise bunu kanıtlar nitelikteydi.
Engebeli yollardan geçen hayatımın son görevi kurtuluşumun tek umuduydu.
Işıkların yoğun olduğu mekanın önünde durduğumda gerginlik boğazıma dayanan bıçak gibiydi.
Tabelanın üstünde yazan 'Vante' ismi benim için bir adım uzaktaydı. Güç ise artık yanı başımda duruyordu.
Fakat ben ilk defa saklanmak istedim.
Az önce cesaretle yürüdüğüm yolu geri dönmek benim için çok makul bir seçenekti.
Geldiğim bu yer beni avcı değil, av yapacaktı sanki. Avlanmak yerine avlamak isteyen yanım bana gülerken, cesaretim hiç olmadığı kadar doruklardaydı.
Artık korkmuyordum çünkü korkuyu ben var ediyordum.
Birkaç adım ilerlediğimde mekanın tamamen içine girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Ve İhtiras | Taekook
FanfictionKaranlıkta pusu kuran kadın yüzlü cinayet, Hakkından gelecek hepsinin bir gece; Her gelin öldürecek bir güveyi, Kızıl kanlara boyanacak hançerleri.