Vita calvin kline string

104 1 0
                                    

Jag vaknade upp i en säng, mitt hår och mina kläder var blöta. Jag fick panik, vart var jag??
Jag tittade mig omkring i det vita rummet med en tavla på väggen av någon storstad i svart vit och en päls matta på golvet nedanför sängkanten.
Jag låg i en dubbelsäng helt omstoppad i ett täcke och invirad i en handduk. Plötsligt gick dörrhandtaget ner, dörren öppnades och Simon kom in!
- Vad bra att du är vaken! Sa han och log mot mig.
- Vad hände??
- Du trillade i poolen och ja va tvungen att bära upp dig hit.
- Okej..
- Men gud vad du skakar, du måste frysa ihjäl i dom där kläderna. Sa han och gick fram mot mig för att hjälpa mig upp.
- Jag har inga Anna kläder med mig, sa jag och kände hur jag blev lite röd om kinderna.
- du kan få låna en tröja av mig, sa han och log medans han öppnade garderobsdörren och började rota efter en tröja som jag skulle kunna ha på mig.
- Skulle du kunna hämta min väska?
- Javisst, jag tog upp den hit efter jag burit upp dig hit. Han fortsatte rota i garderoben men verkade inte hitta något så han tittade på mig som att han hade en idé men verkade vara lite tveksam.

- Vadå? Sa jag och tittade på honom.
- Är det okej att ha den här tröjan, sa han och började ta av sig sin egen tröja. Jag han inte svara innan han stod där med helt var överkropp, jag hade aldrig sett honom utan sina stora tröjor. Han hade en lätt solbränna och abbs, hans armar såg verkligen starka ut och efter han hade kommit fram med tröjan till mig så började han gå mot dörren och inte förens då så kunde jag se dom där snygga ryggmusklerna. Jag kunde inte låta bli än att bara stirra. Han vände sig om och stängde dörren efter sig.

Inte förens då insåg jag att jag var inne i HANS rum!! OMG!
Jag tog min väska och tog ut ett par vita Calvin Kline string.
Jag tog av mig alla dom blöta kläderna och tog på mig stringtrosorna.
Sen tittade jag bakom mig på tröjan som låg på sängen. Den såg lite stor ut men de skulle väl funka.  Jag tog mitt blonda långa hår och satte upp det i en snabb hästsvans.

När jag kom ut ur rummet så hörde jag hur han höll på på nedervåningen så jag började gå ner för trappan.
Hans tröja var så stor så att den hängde ner ganska precis över min rumpa.
När jag kom ner för trappen och kom in i köket så stod han där. Det hade redan blivit mörkt ute och jag började tänka på vad pappa skulle säga om att jag inte var hemma.
Jag tittade på Simon oroligt och sa
-Jag måste dra hem nu innan min pappa blir orolig! Han tittade på mig och log som vanligt.
- Jag skickade ett meddelande från din telefon och skrev att du sov hos din kompis.
- Men jag måste hem, han kommer bli så orolig!
- Ta det lugnt, sa han och tittade på mig.
- Ta det lugnt?!! Jag kan inte ta det lugnt! Du känner inte min pappa!
- Han kommer nog bara fråga hur de varit, det är ju bättre att du kommer hem imorgon när det är ljust och det inte finns några skumma typer på gatan.
- Du verkar inte förstå, han kommer slå ihjäl mig!
- Nu överdriver du väl lite, sa han och började skratta lite. Då drog jag upp ärmen på hans tröja och visade ett stort blåmärke på min överarm.

- vart kommer det där ifrån?!!
- han blev sur...
-vem då??
- min pappa!
- sådär kan du inte ha det, du måste gå till polisen eller soc!
- Nej det går bra, det försvinner om några dagar.
- är du säker??
-ja.

Du och jag 4everDonde viven las historias. Descúbrelo ahora