Merhaba

89 10 4
                                    

Uzun zaman oldu biliyorum. Dünya kabuğuna çekilmeden önce ben içime dönmüştüm. Depresyon gibi değilde herşeye karşı isteksizlik, kitap bile okuyamadım uzun süre, kimseyle görüşmedim. Salgında patlak verince toparlanmam zaman aldı. Son Satır ı bile kaldırmıştım. Sonra ara ara okumak isteyenlerin sitemleri gelmeye başladı. Bencillik ettiğimi farkettim. Biliyorsunuz farkettim ki diye yazdığım şiirlerim ve kısa yazılarım vardı. Hani öz güven eksikliğimin tavan yaptığı yazdıklarımı birilerinden onay almadan yayımlayamadığım zamanlarım vardı. Her duygum, hissim, düşüncem bana ait. Kimseye onaylatmam gerekmiyormuş. Iç dünyamın karmaşası dış dünyamı da esir almıştı.

Sıfır noktasını geçtim🙏 Yeniden sadece ben olarak başlıyorum hayata. Yeni bir doğum günü edindim ve bir yılı aşkın süredir içimden gelmeyen yazma istediği hayat buldu. Belki çok çok matah değiller fakat benim kalbim benim dilim...
Çok sık olmasa da yine buradayım. Alma verme dengesini korumak adına yıldıza dokunursanız sevinirim. Ben ne kadar çok çok matah değil desemde bir yerlerde haberim olmadan paylaşılan şiirlerim için en azından sadece mesaj atıp "Bak kitaba ekledim, teşekkür ederim" denilmesi de yeterdi. Bu yüzdendir ki haberim olmadan bir yerde paylaşılmasına rızam yoktur. Haberiniz olsun:)
Çok çok çok özlemişim herkesi...
Yeniden buralardayım keyifli okumalar...

Yeniden...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin