Uzun bi aradan sonra tekrar merhaba canlar :)
İyi okumalar dilerim 😊
Medya = Öykü
Öykü"den =
Sabah sabah sarsılmayla uyandım. Gözlerimi yarım yamalak açıp beni sarsan kişiye baktım. Daha doğrusu kişilere. Alara ve Defne başımda dikilmiş ikiside kolumu dürtüyordu.
Alara : kızım kalksanaaa
Defne : kalk hadi okula geç kaldık sayende
Alara : Kaaaaaaalk !
Sarsılmaya daha fazla dayanamayıp ikisininde ellerini ittirip yerimde doğruldum. Ellerimin tersiyle gözlerimi ovuşturup kendime gelmeye çalıştım. Sonrada Alara ve Defne'ye sinirli bakışlarımı yolladım.
Ben : ne uyandırıyosunuz beni yaa ?!
Alara : okula geç kaldık diyoruz. Offf umarım bu sefer okuldan atılmayız Öykü
Ben : atılalım nolcak başka lise yok sanki
Defne : kızım Antalya'daki girebileceğimiz tüm okullardan atıldık , bu okuldanda atılırsak ortada kalırız. Valla ailemizde bizi ortada bırakır görürsün.
Alara : hadi üzerini giyin çabuk
Ben : off tamam siz çıkın ben on dakkaya gelirim
Kızlar odamdan çıkınca arkalarından kapımı kapatıp dolabıma yöneldim. İçin siyah uzun kollu tişörtümü ve üzerine giymelik kısa kollu bol gri tişörtümü çıkarttım. Altıma giymelikte artık gündelik halime gelmiş dizleri yırtık siyah pantolonumu çıkarttım.
Üzerimi giyinince siyah çantama bikaç test kitabı falan atıp çantamla beraber aşağı indim. Kızlar koltukta oturmuş beni bekliyordu. Benim geldiğimi görünce hemen ayağa kalkıp yanıma geldiler. Alara beni baştan aşağı süzüp kaşlarını çattı.
Alara : kızım yine yasa gider gibi giyinmişsin. Hadi onu geçtim niye erkek gibi sürekli pantolon ve tişört giyorsun. Etek falanda giysene arada.
Ben : Alara hergün aynı konuşmayı yapmaya gerek yok bence. Sevmiyorum elbise , etek falan
Defne : hadi geç kaldık lak lak yapmayı kesinde çıkalım
Birlikte evden çıkıp hızlıca otobüs durağına ilerledik. Şimdi bana taksiyle falan binseniz demeyin. Bizim evden okul ne kadar tutuyor biliyor musunuz ?
Otobüs gelince hemen otobüse bindik. Arkada iki boşyer görünce kızları oraya oturtup bende yanlarında ayakta durmaya başladım. Okulumuz son duraktaydı. O yüzden okula varmamız uzun sürüyordu.
Son durağa yakın otobüse bi grup erkek genç binip tam çaprazımıza oturdular. Erkekler kızlara bakmaya başlayınca kaşlarım çatıp kızların önüne geçtim. Sinir falan olurumda , sakınırımda kankalarımı yanii. Benim kızların çnüne geçmemle dördününde bakışları bana döndü. İçlerinde esmer olan bana göz kırpınca kaşlarımı çatıp çocuğa seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi [ Ara Verildi ]
ChickLitErkeklerden farkı olmayan Öykü , dünya yansa umrunda olmayan Defne ve her zaman çok neşeli olan Alara'nın yanlışıkla 5000 kişilik yatılı erkek lisesine düşmesi ile başlıyor herşey ...