8. Bölüm - Rüzgar_Öykü Atışma

1.5K 69 55
                                    

Merhabaaa canlaaar ♡

Yeni bölümle karşınızdayım. İyi okumalar dilerim. Bi de ordaki küçük yıldıza basıy oy verirseniz çok teşekkür ederim.

Bu bölümü hayatpare34 lütfediyorum.

Hadi size iyi okumalaaar :)

Medya = Cesur

Defne'den =

Alara'nın gelmiyeceğini düşünüp sınıftan çıkmaya karar verdim. Sınıftan tam çıkarken arkamdan birinin adımı seslenmesiyle durup bana seslenen kişiye döndüm.

Cesur : Defne ?!

Ben : ne var ?

Cesur : ee şey bahçeye mi çıkıyorsun ?

Ben : evet ?

Cesur : birlikte çıkabilir miyiz ?

Bu çocuk ne kadar çegingen la. Neyse diğerleri gibi öküz değil en azından.

Ben : gel

Cesur kitabı ile beraber yanıma gelince birlikte koridorda yürümeye başladık. Cesur bir anda durunca bende onunda beraber durdum.

Cesur : beni iki dakka bekler misin?  Lavaboya gitmem lazım.

Ben : tamam ama çabuk ol

Cesur : tamam

Cesur elindeki kitabı bana verip sol koridora girdi. Bende duvara yaslanıp kitabı incelemeye başladım. İngilizcem müq olduğu için çok güzel anladım. Çocuk gerçekten ingilizce kitap mı okuyor ? (!) Hayır yani bende olurumda çevirmeye gelince bi halt yapamam. Bak mesela burayı okurum sıkıntı yok.

Ben : ne yazıyo burda , eee .. he ;
I love your smile, I love your kiss, each and every day I reminisce, you are my life you are my world, never did I imagine such an amazing girl .. ne diyo lan bu ?!

Birden omzumun üzerinde baskı hissedince hızla başımı sağ tarafa çevirdim. İlk bi kaç dakika tanıyamasamda sonradan, Rüzgar'ın yanında ki arkadaşı Arda olduğunu anladım.

Ben : s-sen n-napıyors-

Arda : " Gülümsemeni seviyorum, öpücüğünü seviyorum, her gün hatırlatıyorum, sen benim hayatımsın, sen benim dünyamsın, böylesine inanılmaz bir kızı hiç hayal etmemiştim. "

Boş gözlerle Arda'ya bakarken o da kafasını bana çevirince burun buruna gelmiştik.

Ben : n-ne ?

Arda : ne diyo bu dememiş miydin ? Sana çevirdim. Şair çok güzel demiş ama ..

Ben hâlâ anlamaz bakışlarla Arda'ya bakarken onun bakışları dudaklarıma inince hemen geri çekilip Arda'yı ittim.

Ben : Lan sen kimsin ?!? Daha babam bana bu kadar yaklaşmamış sen hangi hakla bana bu kadar yaklaşırsın pislik herif !!!

Arda : jdjd ilk olmayı severim. İşime geldi

Mala bak bide sırıtıyor. Cesur gelince kitabı hızlıca eline verip kolundan çekmeye başladım.

Ben : yürü gidiyoruz !

Tam Cesur'la beraber merdivenden inicekken Arda kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

Arda : Nereye !?!!

Ben : sana ne lan bırak kolumu !?

Arda : sana nereye dedim !! Cevap ver !

Cesur : şey b-bahçeye

Erkek Lisesi [ Ara Verildi ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin