30. Bölüm - Abi

833 34 60
                                    

İyi okumalar dilerim

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Medya = Rüzgar

~ Hatırlatma ~

Hızla arkamı döndüğümde gözlerim kocaman olmuş bi şekilde dona kaldım.

Rüzgar : şu siktiğimin elbisesi ile ne eğiliyon lan !

Öykü'den =

Hızla Rüzgar'ı itip geri adım attım.

Ben : sen ne zaman geldin lan !!?

Rüzgar : şimdi

Ben : tamam şimdi uza !

Rüzgar sırıtıp bir adım atarap aramızdaki mesafeyi tekrar sıfıra indirip biraz bana doğru eğildi.

Burnuma hoş erkek losyonu kokusu gelince istemsiz gözlerimi kapatıp kokuyu içime çektim. Koku aşırı tanıdık gelmişti.

Rüzgar : Öykü ?

Kokuyu içime çekmeye devam ederken hâlâ gözlerim kapalıydı.

Rüzgar : Öykü ?

Ben hâlâ Rüzgar'ın bana seslenişini umursamayıp gözlerim kapalı kokuyu içime çekerken , Rüzgar güvenliklere seslenip taksi çağırmalarını söylemişti.

Sonra yüzümü elleri arasına alıp tekrar bana hitaben konuşmaya başladı.

Rüzgar : Öykü !? Cevap ver anasını satayım yanlış bişey mi dedim ? .. Kızım neden ağlıyosun ? Hay ben - TAKSİYİ ÇABUK GETİRİN LAN

Güvenlik : Birazdan gelir Rüzgar bey

Rüzgar söyleyene kadar gözlerimden yaşlar akıttığımın farkına bile varmamıştım. Kokuyu hâlâ solurken Rüzgar yüzümü elleri arasına alıp tekrar konuştu.

Rüzgar : Öykü ???! Güzelim cevap versene yanlış bişey mi yaptım amk ?!! Bak yaptıysam özür dilerim ! Öykü !!?

Ben hâlâ put gibi durmuş gözlerim kapalı ağlıyordum. Rüzgar'da bi yandan güvenliklere bağrırken bi yandanda benimle konuşmaya çalışıyordu.

Güvenlik : Rüzgar bey taksi geldi

Rüzgar elimi tutup beni taksiye doğru götürürken gözlerimi yeni yeni açmış hâlâ ağlıyordum.

Rüzgar'dan =

Taksiye binmiş okula doğru gidiyorduk. Öykü biraz sakinleşmiş kafasını omzuma koymuş derin derin nefes alıyordu.

Hayır yanlış bişeyde yapmadım amk ! O Dağhan iti yaptıysa yedi sülalesini elden geçiricem !

Taksi okulun önünde durunca cebimden kartımı çıkarıp taksici abiye uzattım. Abi kartı geri uzatınca hızla cebime atıp Öykü'ye döndüm.

Ben : Öyküü ?

Öykü : ...

Ben : Güzelim okula geldik hadi inelim

Öykü bakışlarını yavaş yavaş bana çevirdi. Sonrada yavaşça kapıyı açıp indi. Bende arkasından inip kolunu boynumdan geçirip yürümesine yardım ettim. Sanki ben bıraksam yere yatıp haraketsizce yatacak gibiydi.

&&&&&

Pansiyondaki odanın önüne gelince diğer cebimden anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Öykü'yü bırakmadan odaya girip kapıyı kapattım. Öykü sarsak adımlarla ilerleyip kendi yatağına oturunca bende anahtarı masanın üzerine bırakıp yanına oturdum.

Erkek Lisesi [ Ara Verildi ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin