9 : "Bence seviyorum."

214 16 33
                                    


Ben geldim! Ben geldim! ✌️✌️

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.💕

Sizi seviyorum. 💗🍓🍫

🐰 ❤️ 🐯

Umarım beğenirsiniz!

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim.🥺✨


***

Taehyung doktor ile öpüşmeleri  -Taehyung hala Jeongguk'un onu vampir içgüdüleri ile öptüğünü düşünüyordu- üzerinden üç gün geçmişti ve Taehyung bu üç günlük süre boyunca evden çıkmamış sadece ders çalışmıştı. Kalbi kırıktı çünkü bu süre boyunca Jeongguk yanına gelmemişti. Bu da tamamen bir anlık hata olarak Taehyung'u öptüğünü gösteriyordu.

Artık evden çıkması ve Soojin'e pastane işlerinde yardımcı olması gerekiyordu.
İstemeye istemeye hazırlanıp evden çıkmış ve pastaneye doğru yürümeye başlamıştı.

Doktor ile karşılaşmak istemiyordu. Kalbi çok kırıktı. Öğrendiği çirkin büyüleri onun üzerinde denemek istiyordu ama o kötü bir cadı değildi. Doğası gereği elbette kötü ve hırslı bir yanı vardı ama doktor bir vampirdi ve yaptığı küçük büyülerin sonucunda canından olabilirdi.

Düşünceleri eşliğinde yürüyüp sonunda pastaneye varmıştı. Soojin her zamanki gibi bütün işleri bitirmiş ve masaların birinde oturmuş çayını yudumluyordu.

"Ah! Taehyung! Nerelerdeydin? Evinize geldim ama annen "Kimseyle konuşmak istemiyormuş ders çalışacakmış" dedi. Ben de üstüne gelmek istemedim. Ne oldu? Kim üzdü benim bebeğimi?"

"Soojin... Sen haklıydın. Ona güvenmek büyük bir hataydı."

Soojin işin vampir ile ilgili olduğunu anladığı gibi gözleri sinirle karardı.
Taehyung korkuyla gözlerini büyüttü.

"Noona! Sakın bir şey yapma. Bana zarar vermedi gerçekten. Lütfen sakin ol."

Hem Soojin'e hem de Jeongguk' a zarar gelsin istemiyordu. Soojin çok güçlü bir cadıydı. Jeongguk'u süründürecek pek çok büyü biliyordu. Ama istemiyordu işte.

"Ne yaptı Taehyung?!"

Taehyung'un yanakları utançla hafifçe kızardı.

"Ş-şey... Öptü beni. Yanaktan değil bu sefer." diyerek gözlerini kaçırdı.

Soojin'in gözleri eski rengine döndü. Daha sakin gözüküyordu.

"Bebeğim zaten bunu istemiyor muydun?"

Taehyung'un yanakları daha da kızardı.
"Öyle demesene Noona! Sadece minik hoşlantımın karşılık bulmasını istiyordum."

"Hmm öpmesi karşılıklı olduğu anlamına gelmez mi? Jeongguk çok iradeli bir vampir kanın için olsa seni şimdiye parçalamıştı. Bunu yapsaydı eğer onun kemiklerini tek tek kırar kül olana kadar sönmeyen ateşlerde yakardım!"

Taehyung Soojin'in bir anda değişen ruh hali ve göz rengi ile biraz geriledi.
O hiç böyle düşünmemişti. Direkt kana susamışlığına yormuştu.

"Sakin olsana ya! Geriliyorum. Hem isteyerek öpmüş olsaydı sonrasında özür dilemezdi. Ne düşündüğünü bile bilmiyormuş! Hah!"

"Jeongguk'u sevmem ama hemen kötüye yorma vampirleri bilirim kendi çıkarları söz konusu olunca insanlara karşı acımasızdırlar. Belki de seni korkuttuğunu düşünüp özür dilemiştir."

Last Mistake •TAEKOOK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin