Vote verip yorum yaparsanız sevinirim🥺 👉💜👈
Sizi seviyorum ❤️🌹
Umarım beğenirsiniz 🍓
Sabahın erken saatlerinde evine dönen Jeongguk artık ormanı tamamen öğrenmişti. Gece boyunca insan üstü hızıyla ormanı gezmiş hatta bulduğu en uzun ağaca tırmanıp görüş alanını kapsayan bütün bölgeleri aklına not etmişti.
Şimdi ise kendini duşa atmış ormanın tozunu atmak için uzun uzun yıkanmıştı.
Daha sonra üzerini giyinmiş üşümese bile garip karşılanmamak için üzerine kalın bir kaban geçirmiş ve dışarı çıkmıştı.
Güneş efsanelerde olduğu gibi vampirleri küle çevirmiyordu ama vampirler güneşi sevmez ve rahatsız olurlardı. Jeongguk artık bu rahatsız hisse alışmıştı. Onun için güneş altında gezmek sorun değildi.Kasabanın merkezine inen soluk tenli doktoru, büyük bir hayranlıkla karşılayan kasabalılar, ona ikramlarda bulunmuş Jeongguk her ne kadar insan yemeklerinden hoşlanmasa da onları kırmayıp kabul etmişti.
Çeşit çeşit dükkanın önünden geçmiş geçtiği yerleri iyice ezberlemeye çalışmıştı.
Yürürken gözüne bir dükkan ve içindeki beden dikkatini çekmiş, adımlarını oraya yöneltmişti.Bu şirin pembe renklerinde olan dükkan bir pastaneydi. İçerden çeşitli çöğreklerin fırından yeni çıktığını belirten kokular geliyordu. Jeongguk'un dikkatini çeken şey ise çok farklıydı.
Dün tanıştığı çocuk buradaydı. Üzerinde ki açık yeşil çiçekli önlük ile fazlasıyla şirin duruyordu. Eline aldığı kurabiyelerin üzerini süslüyor ve özenle tepsiye diziyordu.
Jeongguk bu görüntüyü sessizce yüzünde ki minik bir tebessüm ile dükkanın kapısından izliyordu. Onu fark eden esmer tenli gözlerini şaşkınlıkla açmış ardından minik bir sevinç çığlığı atıp tezgahın arkasından çıkıp doktora doğru adımlamıştı.
"Jeongguk! Yani hyung! Hoşgeldin."
"Hoşbuldum Taehyung. Ayrıca Jeongguk demen yeterli güzelim."
Taehyung büyük gülümsemesi ile onaylamış eliyle küçük masaları göstermişti. "Sana bir şeyler ikram edeyim. Otur hadi."
Jeongguk her ne kadar artık insan yemeklerine olan tahammül sınırını fazlasıyla doldursa bile Taehyung'un teklifini geri çevirmemiş ve gösterdiği yere oturmuştu.
Bir kaç dakika sonra elinde bir dilim çikolatalı pasta ve bir bardak sıcak bitki çayı ile gelmişti.
Sıcak çayı gören doktor biraz gerilmişti. O çayı hemen içemezdi. Onun için fazla sıcaktı.Elindekileri masaya koyan Taehyung sandalyeyi çekmiş ve Jeongguk'un yanına oturmuştu."Hyung yeni yaptım pastayı. Ayrıca hava soğuk olduğu için bitki çayı yaptım. Sever misin bilmiyorum ama bu havalarda çok iyi gelir."
Jeongguk Taehyung'un ince düşüncesini bozmak istememişti. "Çok teşekkür ederim Taehyung. Bu aralar havalar gerçekten çok soğuk." diyerek çay ile başlamaktan kaçınıp eline çatalı almıştı. Pastanın tadını çok iyi almasa da zorlanmadan yemişti.
"Nasıl olmuş?"
"Mhh enfes olmuş. Eline sağlık."
"Afiyet olsun!"
Jeongguk pastadan bir kaç lokma daha yedikten sonra onu izleyen kahve gözlerle buluşturmuştu gözlerini.
"Burda tek mi çalışıyorsun?"
"Soojin noona ile birlikte çalışıyorum. Aslında burası ona ait. Bugün şehir merkezine gitti o yüzden tekim."
"Hmm anladım."
"Alıştın mı buraya?"
"Alıştım sayılır."
Jeongguk soğuduğunu düşündüğü çayı eline almış ve küçük bir yudum içmişti.
İçtiği gibi ağzından istemsizce bir tıslama çıkmıştı. "Siktir..."Fincanı hızla masaya bırakmış ve yanan ağzının acısını ve tepkilerini kontrol etmeye çalışıyordu. Bir anda küfür eden doktora şaşkınlıkla bakan Taehyung endişeli gözlerle bakmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Hyung? Ne oldu? Çayın tadı kötü mü olmuş?"
Ağzında oluşan küçük yanık iyileşmeye başlayan doktor kafasının olumsuz anlamda sallamış durumu toparlamak için iyi bir yalan düşünmeye başlamıştı.
"Ah sadece ağzımda küçük bir yara vardı ve sıcak çay biraz yaktı."
Doktorun yalanına inanan Taehyung telaşla yerinden kalkmış bir bardak su ile geri dönmüştü.
Jeongguk sudan bir kaç yudum içmiş ardından kalan pastayı da bitirmişti."Hyu- ah yani Jeongguk ımm bu akşam müsaitsen yapamadığım soruları sana getirebilir miyim?"
"Müsaitim güzelim istediğin zaman gelirsin."
Taehyung bugün ikinci kez duyduğu kelime ile yanaklarının hafiften yandığını hissediyordu. 'Acaba herkese böyle diyor mudur?' diye geçirdi içinden. Daha sonra bunu neden bu kadar büyüttüğünü düşünüp içsel bir kavgaya girişti. Bu sırada soluk tenli doktor ayaklanmıştı.
"Her şey için teşekkür ederim Taehyung."
"Ah gidiyor musun? Biraz daha otursaydın keşke."
"Biraz daha çevreyi gezmek ve ev için eksikleri almak istiyorum. Akşam görüşürüz." diyerek göz kırpmış ve Taehyung'un bir şey demesine kalmadan çıkıp gitmişti.
Taehyung arkasından bakıp kalmış ne kadar hoş bir adam olduğunu düşünüyordu.
Tabii bu sırada iç sesi onunla kavga edip ne ara böyle düşüncelerin aklında yer edindiği ile ilgili sorular sorup onunla tartışıyordu.
***
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Mistake •TAEKOOK•
FanficSeul Hastanesi'nde çalışan doktor Jeon Jeongguk'un gerçekte kim olduğunu çalıştığı hastanede ki doktorlardan biri öğrenir...