Systrar

208 16 1
                                    

Sarah till vänster och Syrena till höger!!!!

Syrena:
Där stog hon. Tjejen som jag har varit med som bebis. Som jag blev särad med på grund av våra gåvor.
Vid det ögonblicket hade jag gråtit varje kväll tills jag hittat Sam.
Men nu är hon här. Flickan som jag har drömt om att träffa hela mitt liv står framför mig med svaret på sin gåva. Jag stod och stirrade på henne och när hon såg mig utbrast hon: Syrena!
James frågade: Känner ni varandra? Sarah frågade:
Har hon inte berättat?
Jag kunde inte! Svarade jag.
Jag var helt förkrossad.
Berätta vad? Frågade Sam.
Jag svarade: Sapphire, Alwa, James, Seth och...Sam. Det här är min Syster. Sarah nickade och började berätta:
Vår familj har ett Engelskt ursprung. Vi var tillsammans när vi var små. Vi skrattade tillsammans åt samma sak.
Vi ville alltid göra samma sak.
Men en dag upptäckte våra föreldrar att Syrena var en varg.
Dom var tvungna att skicka iväg
henne till ett annat land.
När hon försvann började jag gråta och hon skrek lika mycket som jag när två män lyfte henne ombord på flyget till Svergie.
Sam: Syrena hade tårar i ögonen och Alwa och Sapphire grät också.
James och Seth tittade med sorgsen min mot dom.
Det är så typiskt. Tjejerna gråter alltid och killarna har alltid sitt stone heart med sig i sorgsna situationer.
Sarah fortsatte: När jag blev 18 reste jag hit för att leta efter Syrena. Och när jag kom hit upptäckte jag att jag var en varg och träffade min Mate.
Vad coolt! Ropade jag.
Hon sken upp och jag såg en man komma upp bakom henne.
Han såg oss och han hade hat i blicken när han tittade på mig.
Jag kände igen honom....
Seth:
Alla frös till is när han sa:
Hej. Jag är Sarahs Mate. Kommer ni ihåg någon vid namn Jacob?
Jag fnös och sa förbannat:
Jo honom kände vi allt.
Han kidnappade min vän, förolämpade hans Mate, försökte ta min Mate och försökte döda mig.
Mannen flinade och sa:
Jag är Jacobs bror...

Hej! Kom på denna otroliga händelsen: Syrena och Sarah är systrar!!!!Och herregud Jacobs bror är här!!!
( Läs berättelsen innan så förstår ni vad jag menar ).
Hursomhelst just nu är det skitkul att skriva så här kommer ett till kapitel!
Love you sweaties!!!❤️

Älskar er!😍

Werewolves - WildWhere stories live. Discover now