Sarah: Syrena sprang genom skogen och tillslut sa jag:
Fortsätt springa jag kommer....
Syrena länkade till mig:
Nej jag vägrar lämmna dig igen!!
Syrena jag lovar att återvända och om jag inte gör det så kommer alla här dö! Sapphire och James måste stoppas. Vi måste....Grrrrrrrr.
Jag såg Sapphire och James komma närmare oss och Syrena sa: I så fall gör jag det! Jag länkade: Nej jag har starkast minne... Lycka till....
Syrena skiftade, och tårarna rann nerför hennes nu röda kinder medans hon skakade på huvudet. Hon började skrika med jäll röst när Alwa, Sam och Seth i oskiftad form tog tag i henne och tvingade henne motvilligt att följa med. Det hade hänt igen.
Dom särade på oss precis som dom gjorde på den hemska dagen för 12 år sedan...
Nu måste jag ta till handling för Sapphire och James var riktigt nära.
Jag koncentrerade mig mitt yttersta på mitt starkaste minne...
Lät det flyta inom mig på varje ställe i kroppen och när jag hade fått upp så mycket kraft jag kunde få riktade jag motvilligt en stråle mot Sapphire. Den starka ljusstrålen träffade Sapphire och hon flög bakåt med ett yl.
Jag fick en obehaglig klump i halsen när hon landade på marken hårt med en duns och jag såg att hon var avsvimmad.
Jag svalde den obehagliga känslan i halsen och jag riktade motvilligt den andra ljusstrålen mot James och han flög också bakåt och svimmade också av.
Kraften släppte och jag flämtade av ansträngning så att jag föll ner på knä andfådd. Jag reste mig upp och såg Brock stå längre bort med förvånad blick.
Hur kunde du besegra sfärerna Sarah???!!!! Skrek han.
Jag kände ilskan sprida sig genom kroppen och jag skrek tillbaka:
Hur kunde du ta över kontrollen på mina vänner, attackera mig min syster och hennes vänner!!!!!!!?????
Han svarade: Dom är mördare Sarah!!!! Dom mördade min bror och du borde inte heller lita på dom!!!! Jag svarade lugnt: Jag litar på dom och kommer göra det.
Dom mördade din bror av en väldigt bra anledning och om du inte accepterar det....
Är inte du min Mate.
Man såg på Brock hur förkrossad han var men han måste välja själv.
Han fick tårar i ögonen och plockade upp James och Sapphires sfär. Dom kviknade till och ställde sig upp.
Jag såg på Brock och han tittade rakt in i mina ögon...
Jag frågade tyst: Brock? Vad är ditt beslut?OMG!!!!!!!
Vad ska Brock göra????!!!!
Och hur fick Sarah den starka kraften????!!!!
Hoppas kapitlet var bra för jag har tänkt igenom det.
Hursomhelst nästa kapitel är det sista kapitlet!!!!
So exating!!!! Om ni vill läsa mer läs fortsättningen på denna bok.
Namnet på boken kommer ut i slutet av nästa kapitel!!!!
Love you guys!!!!!( Älskar er!😍 ).
YOU ARE READING
Werewolves - Wild
WerewolfEn ny tjej i klassen, och hon lyckas redan ställa till med bråk. Alwa känner på sig att något inte riktigt stämmer med henne. Om hon inte är varulv, vad är hon då? Hon är inte normal iallafall, det finns det ingen tvekan om. Hennes namn är Safir oc...