New York, tele autókkal, dugó van folyton, a levegő is undorító.. Mégis mondj egy embert ki nem örülne, hogy eljöhetett ide. Na hát Harrynek és Louisnak már szokása volt ide járkálni így nem igazán hatotta meg őket. Egy magabiztos mosollyal felsétálnak szobájukba, a göndör már dobná is bele magát az ágyba de Louis megállitja.
-Állj, állj, állj! Gyakorolni kell a szövegedet! Na kezdjed! -
Harrynek mindig újabbnál újabb tökéletes szövegei voltak, és igen jól gondolod. Valahogy mindig a világ béke lett a lényege ennek az egésznek.
Csak mondta Harry a betanult tökéletes mosollyal végig, ami néha már vicsorgásra is hasonlított.
-Jólvan.. Többet nem kell mondanod verseny előtt, elég jól megy. Holnap válasszuk ki a ruháidat, most inkább a glitterekte és a sok csillámra megyünk. Green kisasszony tudom, hogy azt szereti és itt ő lesz a legbefolyásosabb zsűri. Az ő szava szent lesz!-
Harry csak itta Louis minden egyes szavát, tudta hogyha oda figyel rá bármit elérhet. Hiszen szerinte Louis tökéletes volt. Sőt, mindenki szerint.
***
Louis egy szál fürdőnadrágban lépkedett finoman a vízben.. Harry valahogy mindig felfigyelt rá, sose volt neki közömbös, igaz ezt próbálta elnyomni magában, hisz mégis a trainere aki 7 évvel is idősebb nála.
Harry nem mehetett a vízbe, a parttól figyelte Louist, félt, hogy kiszárad finom bőre a medencevíztől így hát gondolataiba merült. Lou volt a második apja mondhatni, "apuci" gondolta Harry majd felkuncogott. Néha elkalandoztak a gondolatai.. Sose volt még fiúval, de ártatlan sem volt, képzelete érdekesebbnél érdekesebb dolgokat tudott vetíteni maga elé. Igazából sose jutott eszébe, hogy valakit megnézzen magának.. Talán akkor flörtölt csak a színpad mellől egy-két zsűri taggal amikor úgy érezte, nem biztos, hogy ő a legesélyesebb. A bambi szemeivel bárkit el tudott csábítani, ezt nagyon is jól tudta.
Teljesen elkalandozott, mert hirtelen csak annyit érzett, hogy két hideg kéz megérinti vállait.
-Min pörög így az agyad bogárka?-
Egyből tudta ki ő, Louis, hát ki más..
-Semmi, csak elbambultam.-
-Azt hittem már valami fiú van a fejecskédben.. Úgy vigyorogtál!-
Mosolygott kajánul Louis. Mire Harrynek pírba borult az arca.
****
-És, egy, két, há, négy, öt hát hé.. Basszus Harry.. Mivan már?-
Kérdezte ingerülten Louis.
-Csak, nagyon nehéz ez a tánc.. Elfáradtam..-
Sóhajt.
-Oh bogárka, ilyenkor mindig szólj. Kapsz 10 perc pihit, jó lesz?-
Simít a hátára, mire a fürtös bólint egyet kipirulva. Gyorsan elszalad WC-re, iszik vizet és leül.
Amikor vége a szünetnek, feláll, új erővel kezd neki a táncnak, a csípője csak úgy mozog az ütemre, nagyon jó táncos, be kell vallani. Talán kétszer táncolhatta mikor Louis nem indítja el újra a zenét.
-Harryke.. Ez tökéletes, ha nem te nyersz ez a pár zsűri vak..-
Fogja két keze közé Harry arcát mosolyogva.
***
Harry a szokásos pihenőt tartja, es mivel kicsi csúszás volt, Louis egyedül ment ruhát nézni.LouLou: melyik ruha legyen bogárka?
Hazz:
Úristen.. Talán az első tetszik a legjobban, az legyen!! Dee ha nyerek megveszed nekem a harmadikat? :)LouLou: ha megnyered akkor bármit megveszek neked. Okés fürti? Amit csak akarsz drága..
Hazz:
Benne vagyok. :p
YOU ARE READING
Make it harder! [larry stylinson ff.]
RomanceHarry styles sorjában nyeri a szépségdíjakat, ő maga a tökéletesség, trainere Louis Tomlinson mindent megtesz, hogy a göndörke a legjobb lehessen, hiszen erre tette életét. Talán marad köztük a trainer-versenyző viszony vagy kicsit közelebb kerülnek...