-A szöveged tökéletes, a ruhád is, hajad is gyönyörű, te is az vagy, csak pár simítás és készen vagy!-
Mondta Louis, miközben együtt vizslatták a tükröt.. Azaz Harryt a tükörben!
Egy óra és kezdődik a verseny, kivételesen a fürtös is izgul, nagyon nagy verseny amin részt vesz.***
10 perc a verseny kezdetéig.
-Fürti, tudod, hogy te vagy itt a legjobb, nincsen mitől félned. Okés?-
Mondja halkan Louis majd egy puszit ad Harry homlokára, mindig ezt csinálja a verseny előtt. Sokkal gyengédebb ilyenkor, úgy gondolja ez jót tesz nekik.
-Gyönyörű vagy!-
Suttogja Louis, "biztos nem úgy értette.." gondolta Harry de még így is pírba borult az arca.
-5 perc! -
Kiabálnak be ezzel megszakítva a pillanatot. A fürtös észbe kap és háttal fordul trainerének majd magát kezdi vizslatni, nehogy egy apró hiba is legyen rajta. Amikor ezzel készen van rá mosolyog Louisra és magabiztos mosollyal, hátra feszített vállakkal oda sétál vetélytársai mellé, körbe néz majd egy lenéző mosolyt ejt, talán egy személyen akadt meg a pillantása. "Legyőzlek édesem.." gondolta magában, igen-igen, Harry nagyon sokat beszélt magában vagy magával, ez régóta szokása.
***
Harry szemszöge:
Kivonulunk és elkezdődik a bemutatás, sorban mondják a puccos neveket majd meghallom a sajátom, egy kedves mosollyal kecsesen kisétálok és meghajolok, valahogy le kell őket nyűgöznöm... Kihívó pillantást veszek az egyik zsűrire mire ő rám kacsint chh, ilyenkor mindig azt hiszik majd megdughatnak verseny után, csak azt hiszik.. Megfordulok és vissza sétálok helyemre. Mikor mindenkit bemutattak elindul az egyik zene, mindenki be áll a helyére, az adrenalin felpörög bennem, egy maratont le tudnék futni, de nem szabad agresszívnak kinéznem, könnyed mozdulattal forgatom csípőmet a betanult tánc és zene szerint, majd' az összes zsűri pillantását magamon érzem, szinte átégetik a testem. Már megszoktam sőt, szeretem ezt az érzést, amikor mindenkit le tudok az eksztázisig nyűgözni, amikor csak rajtam van minden szem, amikor én vagyok a középpont,amikor én vagyok a lényeg, amikor én nyerek. Szeretem. Ez vagyok én.
Nyerek. Nyerek. Nyerek.
Ez pörög a fejemben folyamatosan, meg nem állna..
Hirtelen vége a zenének, megállok egy pillanatra, tudom, hogy nincs vége ez a legfontosabb rész. Ilyenkor minden fáradt, lekonyult fejjel piheg, de nem én! A magabiztos de szerény mosolyom még mindig ott pihen arcomon. Megtapsolnak és levonulunk a színpadról, van 10 perc szünet és jön a beszéd.
-Édes bogaram, ez isteni volt!-
Sétál oda hozzám Louis, körül néz majd a fülemhez hajol, nehogy meghallja valaki azt, mit mondani akar neki.
-Meg fogod nyerni! Láttam a kis akciód az egyik zsűrivel, ő az egyik legbefolyásosabb ember itt. Ügyes vagy Hazzy!-
Kacsint rám mire féloldalasan elmosolyodok. Ezért is szeretem Lout. Benne van az ilyen dolgokban mindig, ennyi nem árt igazam van? Persze, hogy igazam van.
-Gondolom a beszéded megy, nincs mit gyakorolni, pihenj csak!-
Erre óvatosan Leülök nehogy gyűrődjön a ruhám. Kifestett körmeim kezdem vigyorogva vizslatni, néha még mindig nehéz elhinni, hogy ki is vagyok. Harry Edward Styles egy világhírű, sorozatban 18 szépségversenyt nyerő fiatal emberke. Durva mi?
Amikor letelik az időnk, vissza sétálunk és sorban elkezdjük mondani a válaszainkat, előre tudjuk már a kérdéseket csak itt kell játszani mintha minden kisujjból jönne, de ez maradjon titok.
A szövegem is sikeresen elmondom, ilyenkor van fel óra szünet amíg meghozzák az eredményt.
Gondolom sokan nem értik miért szoknyában vagyok stb.. Szerencsére egy elfogadó világban élünk (szerk.: a könyvben csak sajnos..)
és én úgy döntöttem lányok között akarok versenyezni. Ennyi az egész.Életemben először izgulok, hisz ez a világ egyik legnagyobb versenye! Sose gondoltam a legelején, hogy ide eljutok. Annyira elgondolkodok, arra kapok észbe, hogy szólnak nekem, 5 perc és jelenés van a színpadon. Felállok, Louis a szoknyám igazgatja én pedig a hajam. "Menni fog, letarolsz mindenkit Harry!" szólal meg a legjobb barátom, a belső hang a fejemben.. Kellemetlen kimondani, de így van. Nincsen senki az életemben anyukámon és Louisn kívül. De elvagyok így is, teljesen jól érzem magam.
Felsétálok, próbálom leplezni, hogy remeg a lábam, mint minden egyes versenyző.. Megszólal a vörös rúzsos koktélos ruhás csaj a rikácsolós hangján:
-A második udvarhölgy azaz a harmadik helyezett..-
Nyitja ki a borítékot.
-Nem más mint,... Bethany Brown!-
A lány elérzékenyül majd kiáll, átveszi a csokrot és rá teszik szalagot és a kicsi koronát.
-Az első udvarhölgyünk azaz második helyezttünk pedig.. Elizabeth Smith!-
Oda áll a lány mellé ő is meg kapja mindezt csak egy kicsit díszesebb koronája. Megölelik egymást és együtt vigyorognak. Kezdek kicsit pánikolni mi lesz ha nem én fogom megnyerni a versenyt? Mi lesz ha kinevetnek mert fiú vagyok? Mi lesz ha.. Kezdtem el majd' az ezredik kérdésem is így, kicsit ideges vagyok de ezt természetesen nem mutatom, ekkor eszembe jutnak anyukám szavai:
"Édesem, nem tudok majd veled ott lenni hiszen itthon kell maradnom a munka miatt, de tudd, hogy gyönyörű vagy, csak úgy ragyogsz. Mutasd meg mit tudsz, Louis ott fog neked segíteni folyamatosan, sikerülni fog szeretlek!"
Idézem fejemben mondatát ami erőt ad nekem, még szebben húzom ki magam és figyelek a néző tér felé.
-És jön a lényeg..-
Néz körül mosolyogva a lány.
-Az idei miss world pedig..-
Néma csönd áll az óriás teremben, mindenki vissza tartja a lélegzetét, az adrenalin felszökik a csúcsra bennem. A hatás szünetnek vége, kinyitja a borítékot és..
-Harry. Edward. Styles!-
Mondja tagolva a.. NEVEM úristen én nyertem?! A terem tombol tapsol és sikít. Soha nem gondoltam, hogy valaha itt leszek.. Kisétálok a két lány mellé, rám teszik a szalagom majd a csokrot kezembe adják erre könnyezni kezdek, gyorsan letörölgetem, hiszen most jön Ő. Aki eddig tartotta ezzel a versennyel kapcsolatban a lelket bennem, a tavalyi nyertes.
Taylor Swift.Kecsesen oda sétál hozzám, majd fejemre teszi a koronát. Ad két puszit és átölel egy pillanatra, bár eddig ez az egyik legszebb pillanatom eddig.
-Szép vagy!-
Súgja oda nekem, mosolyogva.
-Hát még te..-
Kuncogok.
-Ő a barátod?-
Néz Louisra aki büszke és könnyes szemekkel néz rám, hangosan tapsol. A levegő megáll bennem, azthitte, hogy a..? Rá mosolygok Loura büszkén és beharapom az alsó ajkam de egyből abba hagyom hiszen színpadon vagyok.
-Oh, dehogyis. Ő a trainerem..-
-Pedig, nem úgy néz rád, csak mondom.-
Súgja a fülembe egy apró kaján mosollyal.
Huuuha, itt egy ezer szavas rész.. Mit szóltok, hogy Harry nyert? :))
YOU ARE READING
Make it harder! [larry stylinson ff.]
RomanceHarry styles sorjában nyeri a szépségdíjakat, ő maga a tökéletesség, trainere Louis Tomlinson mindent megtesz, hogy a göndörke a legjobb lehessen, hiszen erre tette életét. Talán marad köztük a trainer-versenyző viszony vagy kicsit közelebb kerülnek...