3.

177 20 0
                                    

Amikor kellően megtapsoltak és én is kisírtam magam, Louishoz szaladok és a nyakába ugrok, majdnem felborolunk de szerencsére meg tud tartani.

-Büszke vagyok rád csodabogár!-

Suttogja a fülembe majd eltol magától, hogy a szemébe tudjon nézni.

-Végig bíztam benned! Én kis reménysugaram.-

Húz újra szoros ölelésbe. Egyszerre akarunk egymás arcára egy puszit adni így egy szájra puszi lesz belőle, beharapom ajkam zavaromban majd hátrébb lépek.

-Megyek az ünnepre, majd gyere te is!-

Mondom halkan és ott hagyom, bűnösen elmosolyodok.. Zavarba tudtam hozni!

***

Taylor is itt van az ünnepen, leginkább velem, talán én is szimpatikus vagyok neki, hiszen sokat keresi a társaságom.

-Gyere Harry beszélgessünk kicsit.-

Invitál egy csöndesebb helyre.

-Neked tetszik Louis? Mármint, csak olyan érdekes. Én is a traineremmel vagyok együtt. Tavaly mikor megnyertem ezt a versenyt utána vallott be mindent! -

-Én.. Én. Inkább csak vonzónak találom, azthiszem.-

Motyogtam zavartan, mire kuncogni kezdett.

-Szimpatikus vagy nekem Harry, nincsen instád vagy valamid amin majd tudunk beszélni? Szívesen találkoznék veled máskor is! -

-Úristen, dehogynem!-

Megmondtam neki a nevem mire vissza követett engem, hiszen én már egy ideje követem őt. Basszus rá 10 percre 3 millió követőm lett! Eddig csak pár százezer volt..

***

-i'm so into you..-

Szólalt meg az ébresztőm, naigen, egy icipicit de tényleg csak egy kicsit Ariana Grande megszállottja vagyok.

Szerencsére még itt maradunk New Yorkban egy hétig, szóval azt csinálunk amit akarunk.

Boldogan kelek ki ágyamból, hiszen tegnap óta én vagyok az idei miss world! Át sétálok Louis hotel szobájába és végig nézek rajta, még alszik. Ilyenkor kis édes. Mindig kedvesen ébresztem de most máshoz van kedvem.

Hirtelen kezdek ugrálni az ágyán egy mosollyal.

-Kelj fel Louis! Kelj fel Louis!-

Kántálom, mire felmordul enyhe mosollyal, megragadja a bokám és húz rajta egyet ezzel kibbillentve az egyensúlyomból, így rá esek de a lábam van a fejénél.

-Kelj fel Louis!-

Mondom el utoljára mosolyogva és mellé ülök.

-Szia Miss World!-

Kuncog csukott szemmel, olyan szexi a reggeli hangja..

-Ma megyünk vásárolni, ugye?-

Lelkesedek fel, mert eszembe jut amit ígért.

-Persze, csak adj egy kis időt, hogy fel tudjak ébredni..-

-Oksi, akkor ébredezz, addig elkészülök!-

Kifutok a szobából, és bemegyek a saját fürdőmbe, Leülök a kis tükröm elé, megmosom a fogam, megcsinálom a hajam, és rakok fel egy kis szájfényt. Ki veszek egy fehér szoknyát, egy babakék rövidebb pólót és egy térdig érő kék zoknit, jól kell kinéznem! Meg hátha bejön Lounak..

Amikor kész vagyok, akkor át futok Louishoz, hitetlenkedve veszem észre, hogy vissza aludt. A hasán fekszik, fejét oldalra fordítva. Eszembe jut valami, feloldalasan elmosolyodok. Rá fekszek a hátára és onnan nézem.

-Vissza aludtál..-

Mondom halkan ébresztés képen és  lebiggyesztem ajkaim. Nyöszörög egyet, próbál megmozdulni de amikor rájön, hogy rajta fekszek kipattanak szemei.

-Mit csinálsz Harry?-

Mosolyog mostmár újra vissza csukott szemmel.

-Próbállak felkelteni..-

Hirtelen lelök magáról és csikizni kezd, elkezdek ficánkolni.

-Louh.. Neheh.. Kérlekh! -

Nevetek. A ficergésem közben felcsúszik a szoknyám így kint van majdnem az egész alsónadrágom, amikor Louis észre veszi kikerekedett szemekkel néz rám, én elmosolyodok és beharapom a szám.

-Hupsz!-

Alkalmat kihasználva, felkelek az ágyról és megigazítom szoknyám.

-Siess Louis, mostmár nem megyek sehova mert megint vissza alszol!-

Mosolygok rá.

-Oké.-

Mondja halkan és készülni kezd, most hatással vagyok rá?

Make it harder! [larry stylinson ff.]Where stories live. Discover now