4.

208 20 1
                                    

Írói szemszög

"Vajon nekem ezek jól állnának?"

Gondolta magában a fürtös a Victoria Secret bolttal szemezve.

-Louis, mindjárt jövök! Benézek ide.-

Mutatott a bolt felé és zavarában behrapta alsó ajkait. Louis szemei tányér méretűre nőttek.

-Persze, menj csak! Addig itt várok. -

Mosolyodott el zavartan. Harry bólintott és bement. Túl sok olyan fehérnemű volt itt ami eljátszott gondolataival. Pár dolgot jónak talált, oda ment a kasszához fizetni. Csodák csodájára a kasszás egy megvető pillantást sem tett csak rá mosolygott a göndörre. Harry úgy döntött többször eljön ide..

-Készen vagyok!-

Állt meg Louis előtt.

-Csodás, és miket vettél?-

Kérdezte kicsit zavartan.

-Titok.-

Kacsintott a göndör, ezzel Louist zavarba hozva.

***

-Soha többet nem megyek el veled vásárolni!-

Dőlt el az ágyon Louis fáradtan.

-Vagy 25 boltot bejártunk. Leszakad a lábam.-

Harry csak kuncogott, tudta, hogy úgyis el fog vele jönni, bármire rá tudta venni.

-Megyek lemosom a szempillaspirált, aztán lepihenek, majd egyszer csak jövök! -

Hagyta figyelmen kívül a másik hisztérikázását és elindult a szobájába. Gyorsan elő vette azt, mivel idén töltötte a 18-at így már tudott venni egy dildót, ő is félt ettől de fiatal és kíváncsi volt. Gyorsan kicsomagolta és megnézte, olyan mintha igazi lenne, csak rózsaszín. Megnyomott egy gombot ami miatt hirtelen rezegni kezdett, a göndörnek szemei kitágultak. Gyorsan kikapcsolta és eldugta a fiókjába.

Megmosakodott, felvett egy kényelmesebb ruhát és befeküdt a puha ágyába aludni, hamar elnyomta az álom mivel fárasztó napja volt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Make it harder! [larry stylinson ff.]Where stories live. Discover now