muhabbet sarıyo ama midemi bulandırıyo

24 0 0
                                    

İSMAHEL'DEN

Bu sabah erkenden uyandım çünkü sürvayvır seçmeleri vardı.Hemen alınacağımdan emindim çünkü dünya şampiyonu ve kaslıydım.Acun'un beni seçeceğinden bu yüzden emindim.

Kahvaltımı yaptım ve yola koyuldum nihayet şeçmelerin olduğu yere gittim.Acun zaten beni tanıyordu sadece performansıma ve  kaslarıma bakacaktı.Bende bunu bildiğim için dar kırmızı tişörtümü giymiştim.Acun'dan hoşlanmıyordum performansımı sergilergen bakışlarından rahatsız oluyordum ama katlanmam lazımdı.Bittiğinde hazırlanıp eve gittim.

Birkaçgün sonra sonuçlar açıklanmıştı ve tabiki seçilmiştim.Çok heyecanlıydım herkese sevecen ve tatlı davranacağımı biliyordum.Bir hafta sonra adada olacaktık.

bir hafta sonra...

Ailem vedalaşmak için havaalanına kadar geldiler utanmasalar adaya geleceklerdi.Uçağa bindiğimde gözüme bir çocuk çarptı.Mavi tişörtüyle gözleri daha çok ortaya çıkmıştı.Etkilenmiştim ama gözlerimi devirip uyudum.Uyandığımda yanıma biri oturmuştu.Kırmızı şortu hemen dikkatimi çekmişti.

Şortuna baktığımı farkeden Batuhan;

-ABİ NOLUYO SANADA MI GÜVENEMİYCEZ.

-BEN Mİ DEDİM SANA FOSFOR KIRMIZI GİY DİYE TEK BENİM DİKKATİMİ ÇEKMİYO BU ARADA DİKKAT ET ETRAFINDAKİ YAMYAMLARA.

-kusura bakma abi yanlış anladım bir an benim amacım dikkat çekmek zaten.

-Sorun değil.Belli dikkat çekmeye çalıştığın.

Uçak inene kadar Batuhanla sohbet ettik.Muhabbeti güzeldi ama midemi bulandırmıştı.

Nihayet oyun alanına geldik performansımı  gösterebileceğim bir oyundu.Acun benim büyümden çıkıp karşı takımla konuşmaya geçmişti.Etkilendiğim mavişin adı Doraymış.

Hiç konuşamamıştık hemen kavga çıkarmalıydım ki kavga ayağı ona yaklaşabilirdim.Acun kıskançlik yapıp kavgaya girdiği için ilerleyememişti.Keyfim kaçmıştı.Dora'yı etkileyebilirdim ama O izin vermemişti çünkü beni istediğini biliyordum.

Kendimi sakinleştirip oyuna odaklandım ve kazandık.Harika performans sergilediğim için mutluydum.Hala oyun alanında konuşurken tişörtümü çıkartıp kenetlenmişsin kalbime şiirini okumuştum ama sanırım yanlış kişiler etkilenmişti.Adı lazım olmasın baş harfi ÇAĞRI.Çok sinir olmuştum Dora beni farketmemişti.Ama daha ilk günde olduğumuzu hatırlayıp kendimi telkin ediyordum içimden hep Dora benim olacak diyordum.

Birkaç dakika boyunca Acun beni övdü övgü duymak hoşuma gidiyordu ama yine de gözlerimi devirip omuzlarımı silktim.Bu benim için güreş yapmak kadar güzel birşeydi.

Adaya gittiğimizde düzenimizi ayarlayıp bir sonraki gün için uyumaya koyulduk.

This Love Is Not Good For UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin