Haftasonu dokunulmazlık oyununu gönüllüler kaybetmişti.Akşam olunca konseye gitmiştik.sıra sıra isimleri yazmaya başladılar.Dora yazmaya giderken güzelce onu süzmüştüm.İlk gün sadece gözlerinde takılı kalmıştım.Bu gördüğüm beni mutlu etti çünkü kaslıydı ve yürürken omuzları silkiliyordu.Ona aşık olabileceğim her şey vardı.O kendisinin bu kadar güzel olduğunun farkında değildi.Daha fazla onu kesmeyi bırakıp Doranın yazılmaması için dua edip duran minik yüreğim daha fazla bu stresi kaldıramayacaktı.Ama harika bir oyuncuydum ki bunu asla belli etmedim.
Acun bey sonuçları açıkladı.Aday Dora idi.Evet evet Dora idi.Sanki kasten yapıyordu acun bunu.kesin yarışmacılara daha fazla para verip onun adını yazdırdı.Yanına da sürtük olmayan ama bütün başroller gibi sürtük olduğunu düşündüğüm kız vardı.
kimin gideceği açıklanırken acun bey yine anlatmaya bitirmeye dili varmadığı ismi açıklayacaktı.Acun açıklarken kız ve dora el ele tutuşmuştu bütün vücüdümü ateş bastı.sanki utanıyormuşcasına kızardım ama sinirden kızarmıştım.Konsey bitince kendimi direkt denize atıcaktım.Acun inatla açıklamıyordu üstüne reklamlara girmişti.TV ekranındaki insanlar bütün küfürlerinde haklıydılar.
59 dakika sonra reklamlar bitmişti.kimin gittiğini açıklayıp programı bitirecekti. kalbim daha da sıkışmaya başlamıştı.
sonun da açıklamıştı Allahım çok mutluydum.kız gitti tabikide Doram ona bin basardı.sıkışık kalbim bir anda huzurla dolmuştu.adaya geçip birileriyle kavga etmek istiyordum nedensizce.
böyle böyle 3 ay geçmişti.bugün akşamsa açıkarttırma vardı.herkez denize girip çıktıktan sonra oyun alanına gittik.
birsürü yemek vardı Doramın yemeklere heyecanla bakması beni gülümsetmişti.O ara Batuhanla göz göze geldik.dorayı nasıl tavlayacağımı ondan öğreniyordum.
dorayla ikimiz aynı yemeğe göz koymuştuk.Bunu farkettiğimizde aramızda tatlı bir gülüşme oldu.ama ona kıyamadığım için
" hayatım sen ye "demek istedim ama tabikide diyemezdim.
-sen ye Dora.diyebildim sadece.
-yok ismahel yesin dedi.
-olsun sen ye senin karnın doysun.dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Love Is Not Good For Us
Literatura KobiecaKarakterleri mi birbirinden uzak ? Yoksa şartlar mı böyle gerektirdi?.. Hayattan bezmiş İsmahel'in hayatına Dora girer ve sinir ile tutku aynı anda yaşatarak hayatını güzelleştirir. İRONİ.