Dün dorayla olan konuşmalarımızı düşünüp duruyordum.ona ne zaman bu kadar aşık olmuştum anlıyamıyorum.Bu halimi gören batuhan,doraya olan aşkımı anlatmanın bir yolu olarak mektup yazmamı önerdi kendisi de yardım edecekti.
Adanın bir köşesine gidip yazmaya başlayaacaktık.Bir anda arkasından kağıt kalem çıkarmıştı.ve şu büyülü sözleri yazmaya başladı,
"Gözlerin, dudakların alev alev çağırıyor yangınlara. Öyle bir şey var ki sende çözemediğim, insanı çılgınlıklara sürüklüyor. "
okurken büyülendiğimi hissediyordum kesin dorada beğenecekti.ben ismahel birinden bu denli hoşlanacağımı düüşünmemiştim.
birkaç saat sonra oyun alanına gittik.bir reklam arasında doraya verecektim.çok heyecanlıydım oyuna odaklanamıyordum.birde üstüne dorayla eşleşmiştim.onu süzmeyi bırakıp oyuna odaklanmaya çalıştım.
yarışı kazanmıştım onu etkilemek için matarayı elime aldım ve kaslarıma döktüm.doranın bakışlarını hissettiğimde minik yüreğim hop hop etmişti.artık emin olmuştum ona verecektim.
reklam arasında ona seslendim.
-ııı dora bi gelsene bi şey söyliycem de sana.
-ne oldu ismahel bir sorun yoktur.umarım.
-yok ya bi şey söyliycem şu tarafa doğru gidelim de önce.
bench alanından biraz uzaklaştıktan sonra ona verdim ve ondan hoşlandığımı söyledim.benden hoşlandığından emindim ama yinede reddedilme korkum vardı.
istediğim cevabı vermişti,
-eee cevabın nedir dora.
-BÜYÜLEYİCİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Love Is Not Good For Us
ChickLitKarakterleri mi birbirinden uzak ? Yoksa şartlar mı böyle gerektirdi?.. Hayattan bezmiş İsmahel'in hayatına Dora girer ve sinir ile tutku aynı anda yaşatarak hayatını güzelleştirir. İRONİ.