"Olivias pers"
Jag kom på mig själv att glo på Felix, han log mot mig och jag såg antagligen ut som en tomat, Fan vad pinsamt!
Jag visste inte vad som hände med mig men jag tror jag börjar få känslor för Felix även om jag bara träffat han några gånger.
Felix avbröt tystnaden med ett
"Hej"
"Hej" sa jag, sedan sprang alla grabbarna och slängde sig över pannkakorna.
Haha det såg så kul ut, så jag kände mig tvungen att ta en bild och lägga upp på instagram.1 minut senare hade jag redan fått massa kommentarer men när jag skulle gå in och tippa på dem var det inte något så speciellt roliga kommentarer.
På kommentarerna stog det bland annat: hora, usch vad ful, DÖÖÖÖ, du förtjänar ingen som dem ditt fetto.
Jag kände att ögonen började tåras och jag sprang snabbt upp på mitt rum för jag ville inte att grabbarna skulle se mig ledsen.
"Felix pers"
" Vad hände med Olivia, jag går upp och kollar vad som hänt" sa jag till grabbarna.
Jag sprang upp till övervåningen innan grabbarna skulle säga nått, jag knackade på dörren och sa "ehm, får jag komma in det är Felix"
"Olivias pers"
Jag kände mig jätte glad över att Felix hade brytt sig om mig och sa därför "kom in bara" och försökte gömma min ledsna röst men det gick inte så bra och jag bröt ihop igen.
Felix kom in och nästan skrek " VAD HAR HÄNT OLIVIA"
"Äsch det är inget" sa jag och snörvlade
"Olivia säg!" Svarade Felix
"Jo det är så att jag la upp en bild på er när ni kastade in maten i munnen och då fick jag några kommentaren som är sanna" sa jag
"Vad stog det??" Frågade Felix
"Hora, ful som fan, du förtjänar ingen som dem fetto, och lite mer" sa jag och kände tårarna börja rinna igen" VAFAN!, OLIVIA DU ÄR INGET AV DET DEM SKREV! TA INTE ÅT DIG SÅNT SKIT!" Skrek Felix på mig
"Men det är ju sant" svarade jag
" Lägg av det är inte sant!" sa Felix
"Okej" svarade jagSedan sa Felix " emm kan jag få ditt nummer?"
Jag svarade "klart du kan" och gav han sedan min mobil"Tack" sa Felix och gav tillbaka min mobil sen gick han ut från rummet, och då somnade jag.
YOU ARE READING
I think i love you
Short StoryOlivia 16 år älskar fotboll musik och hatar skolan. Hon har isblåa ögon och blont långt hår. Hon bor i Lund med sin pappa Filip medans hennes mamma Mia bor i Stockholm med hennes bror William. Vad händer när Olivias mamma vill att hon ska bo hos he...