''Williams per''
Var det taskigt att låta Olivia gå själv? Tänkte jag för mig själv. Jag kom fram till att det var lite taskigt så jag sprang ut till henne och frågade om jag skulle följa med då svarade hon '. Äh jag klarar mig men tack endå, förresten ska jag handla något påvägen hem till ikväll när dina kompisar kommer? Jag kan gå till hemmakväll''
'' Det skulle vara snällt men vill du det då?''
'' Klart jag vill allt för dig brorsan'' svarade hon
''hehe här får du pengar''
'' Jag har pengar själv hejdå''
''Hejdå då''
''Olivias per''
Nu hade jag precis varit på espresso house och köpt en oboy och varit på hemma kväll och köpt godis och läsk. Precis när jag skulle svänga vid ett hörn får jag en fotboll i huvudet så jag trillar baklänges och får oboyen över mig. det kommer en kille fram springande till mig och säger '' förlåt så hämst mkt jag och mina kompisar spelade fotboll så råkade jag skuta över målet''
''Äh det är okej''
När min syn blev lite bättre kunde jag se killen han hade en gul snapback och blåa ögon han var riktigt snygg.
''Emm kom så köper vi en ny oboy och en ny tröja'' säger killen
''Nä det är lugnt''
''Förresten vad heter du?'' frågar killen
''Jag heter Olivia vad heter du?''
''Felix''
''Hej Felix'' sa jag och båda började skratta''
''Felix per''
Jag frågade om hon ville ha sjus hem men hon sa nej tack det är lugnt men då sa jag
'' Men jag vill ju''
''Okej då tack Felix'' sa hon och kramade mig.
Hon var så snygg och hennes isblåa ögon blev man glad av att bara se på, vi hoppade på moppen och jag gav henne en hjälm och frågade
'' Var bor du?''
'' (Säger vägen)''
'' Haha där bor min kompis William är du hans syster'' frågade jag
''Aa jag flyttade hit igår''
''Okej men håll hårt om mig så du inte trillar av''
''Okej'' sa hon och kramade mig hårt för att inte trilla av. jag fick massa fjärilar i magen av att se eller röra på henne jag tror jag är kär' i willes syra.
JE LEEST
I think i love you
Kort verhaalOlivia 16 år älskar fotboll musik och hatar skolan. Hon har isblåa ögon och blont långt hår. Hon bor i Lund med sin pappa Filip medans hennes mamma Mia bor i Stockholm med hennes bror William. Vad händer när Olivias mamma vill att hon ska bo hos he...