Kap 7 Varför

25 1 0
                                    

Jag vaknade med tårarna rinnande ner för kinderna, fan jag klarar inte detta mer jag måste ut! Var det ända jag tänkte.
När jag kom ut var det mörkt och kallt men jag brydde mig inte.
Jag gick i något som kändes som 10 minuter sedan satte jag mig på en parkbänk och bara lät tårarna rinna ner för kinderna.
Helt plötsligt kände jag mig iakttagen och jag hörde steg bakom mig och precis innan jag skulle ringa William så fick jag ett slag i huvet och allt svartnade.

När jag vaknade upp var jag antagligen i en källare, jag låg i en säg.

Snart öppnades dörren och 3 killar kom in, den ena killen som verkades vara bossen.
Killen som visade över dem andra sa "du vet väll att det inte är så bra att vara ute sent och själv på kvällen, man kan träffa på konstiga typer" sedan skrattade han med ett elakt flin på läpparna.
Han började gå fram till mig och försökte kyssa mig men jag slog bort han, då sa han " rör dig igen och du får ont, det kan jag lova!"
Tårar började ringa ner för kinderna när han började ta av mig tröjan och hans händer var över allt sedan sa han "grabbar vi måste äta något vi går till henne senare"

Jag satte snabbt på mig tröjan och tog upp mobilen när dem hade gått ut.
Jag ringde bara ett nummer och det blev Felix

"Felix pers"

Jag hörde mobilen ringa och jag satte mig snabbt upp i sängen och såg att det var olivia som ringde, jag svarade och hon sa " jag vaknade och kände att jag var tvungen att gå ut och när jag satte mig på en parkbänk fick jag en slag i huvet och somnade sen vaknade jag här i en källare någon stans, inlåst"
Jag bara satt och gapade sen sprang jag till killarna och sa till olivia att hon skulle göms mobilen i ett hörn med face time på så jag kunde se vad dem gjorde med henne.
"KILLAR VAKNA OLIVIA ÄR BORTA" dem slängde sig upp och tog på sig kläder och vi gick ut och började leta, jag hade stängt av micen på mobilen för att vi inte skulle upptäckas.
Jag mådde så dåligt över att se henne så, fan jag är kär.

I think i love youDove le storie prendono vita. Scoprilo ora