TANIŞMA

31 5 3
                                    


Merhaba Nasılsınız?

Bölüme geçmeden önce isterseniz yukarıda benim dinlerken çok keyif aldığım bir şarkı var.Onu açıp dinleyebirsiniz. 🎶Yapma Nolursun 

Birde oy vermeyi ve her paragraf sonu yorum yapmayı unutmayın.

O zaman ben sizi bölüme gönderiyim. İYİ OKUMALAR😊✌



   Tanışmak nedir? Ben sadece hayatımda iki kişiyi tanıdım. Sadece ismini,kişilik özelliklerini, dış görüşünü tanımak mıdır? Yoksa kötü zamanında yanında olup onun iç dünyasını bilmek midir?

    Yüzümün soğuk suyla buluşmasıyla ani bir şok yaşayıp. Refleks olarak gözlerimi açıp kapadım sonra yattığım yerden kalkıp gözlerimi açtım ve karşımda duran iki mavi gözle karşılaştım bu iki gözün sahibi bulmak için yüzüne baktığımda Oğuzhan olduğunu gördüm sinirle " Oğuzhan sen manyak mısın?" dediğimde altta kalmayıp

 " Seni kaç kez uyandırmaya çalıştım uyanmadın bende çözümün su dökmek olduğunu tahmin ettim ve tahminlerimde yanılmamışım ."dedi alaylı bir sekilde "Bu olayın senin tahminlerinin olduğuna emin misin? Yoksa izlediğin aptal dizilerde mi böyle şeyler yapılıyor ?"dedim hem sinirli hem de ezici bir ses tonuyla Oğuzhan tam cevap vericekken içeriye Mert abi girdi " Yeter bu kadar tartışma ben söyledim Armina, Oğuzhan seni uyandırsın diye akşam ki olay için hazır mısın? Yaklaşık 2 3 saat kaldı.Gece yarısına" Dedi Mert abi akşam ki olay değil ama bu kadar uyumanın sebebini merak ediyordum tabi ya öfkeli bakışlarımı Mert abiden çevirip Oguzhana çevirdim. "Noldu ya ben hiç bir şey yapmadım yemin ed-" derken sözünü kesip cümlesini devr aldım. " Yemin etme Oğuzhan çarpılırsın sen dun bana yaptığın limonatanin içine uyku ilacı kattıp benim telefonumu karıştırdın değil mi? Tabii ben nasıl anlamadım ki." Dediğimde Oğuzhan Mert abinin arkasına saklandı hemen" Oğuzhan sana bir sey diyim mi?"dedigimde başını olumsuz anlamda salladı" Diyim diyim bu sefer bence kaçma tercihini kullansan iyi olur çünkü bu sefer Mert abi bile seni kurtaramicak." Dediğimde korkulu gözlerle bi bana baktı bide merdivenlere sonra da kararını vermis olucak ki merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı bende kosarak onun peşinden gittim ona yetisemeyecegim için odasına girdim...

                                                                           ********************

"Armina ne olursun ver söz bir daha sana takilmicam hadi ver o telefonumu bana lütfen" Oğuzhan kaçtıktan sonra telefonunu alıp şifresini çözdüm salak hacker mekir ama şifresini doğru duzgun koymamış yada ben biraz fazla zekiyim.Yine ben ve egom neyse telefonunu aldıktan sonra yazıştığı kızın numarasını bulup 'ben senden ayrılmak istiyorum senle hic bulusmadik ama sen benim tipim değilsin hoşçakal'diyip mesaji gönderdim.

 Ayrılık mesajlarını hiç beceremem zaten birine hiç ayrılık mesajı gönderdigimi hatırlamıyorum ki zaten hatirlayamam sadece okumuştum."Evet bekarlılığa 'merhaba 'de Oğuzhan çünkü sevgiline ayrılık mesajını attım." Diyip kahkaha attım. Oğuzhan ise yere bagdaç kurup"Ama ben sana bu kadar kötü bir şey yapmadım ki sadece saka olsun diye eskiden sana asılan tombul çocukla mesajlastim"dediginde ağzım bir karış açık onu dinliyordum" Ne sen ne yaptın Adem ile mi mesajlastim hemde benim numaramla.Oglum sen manyak mısın? Akıl hastası mı?O çocuğa yüz verdiğinde ne olduğunu bilmiyor musun?Simdi onca mesaj aticak bana ya."Mete abi soze girdi"Tamam Armina. Oguzhan sende artik bir yerinde dur simdi dpgru odana çık Armina sende cantani hazırla 1 2 saatiniz kaldi hadi gerekli esyalarj al."Dediginde olumlu anlamda basimi salladim. Ve merdivenlerden yukari çıktım. Çıktığım gibi koridorun sonundaki odaya girdim.Ve ilk olarak telefonumun arkasını açıp Çipini çıkardım ve raftan yeni bir çip aldim ve telefonumun arkasina taktım. Biz ajan olarak yanımızda veya odalarımızda cip bulundururuz ki kimliğimiz öğrenilmesin diye ama salak Oğuzhan yüzüne bir sürü çip takıp çıkartıyorum gercekten o kadar gıcık ki bu davranışları anca 7 8  yaşındaki çocuk yapar ama.Daha sonra bu olayı kafamdan silmeye çalıştım ve 'gizli olay: Hırsızlık Evrak'diye adlandırdığımız olay icin hazırlanmaya başladım.Kapinin hemen onunda gardilobum vardi ve rahat olabileceğim birseyler aramaya başladım. Evet gri esofman takimi işimi görür. Beyaz spor ayakkabılar. Saçımı da yukardan toplarım ve tamam aynaya bakıp kendimi suzdum gözlerim ayaklarımdan yüzüme tırmandı gözlerim ve yüzüme geldiğimde okyonus mavisi gözlerim çok hoş duruyordu aynanin yaninda duran masama baktığımda masanin üstünde duran küpelerimi gördüm bunları çok seviyorum çünkü buna bana annem hediye etmis küçükken. Kulağıma takacağım zaman kulağımdaki yarayı gördüm ve küpeleri takmaktan vazgeçtim.Bu lanet yarayı ne zaman görsem aklımdan hep ölme isteği geliyor.Sanki bu dünya da sadece varım başka hiç bir iş için değil sadece varım işe yaramayan yaradığında da sadece kötülük yapan bir genç kız belki yaptığım ondan şeyden kaç kişi mutsuzluk hissine kapılıyor.Ama ben bu hayatta acımasızlığı öğrendim ve hayatımda sadece iki kişi girdi.Ve umarım iki kişi olarak biter.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ OLAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin