Media= Burak Doğan
İki Gün SonraSabah başımda Ayazın kolumu deşmesiyle uyandım.
Ben " Ne var al istersen senin olsun"
deyip kolumu gösterdim.
Ayaz " Kalk o zaman sende kaç saattir seni uyandırmaya çalışıyorum"
Yüzüne bıkkınca bakıp kapıyı gösterdim. Bana sinirle bakıp odadan çıktı.
Banyoya girip duş aldım sonra odama geçip üstümü giyindim.Saçlarımı tarayıp ev topuzu yapıp aşağıya indim.
Herkes kahvaltı masasında beni bekliyordu. Hemen yerime oturup" Günaydın"
Annem " Günaydın kızım"
Anneme gülümseyip kahvaltı etmeye başladım.Kahvaltı faslından sonra odama çıkıp düşünmeye başladım.
Abi tayfasıyla aram garip.
Aras abimle iyi anlaşıyoruz gayet güzel.
Aral bana yakın olmak istiyor gibi ama kendini tutuyor hala neden kendini tutuyor anlamış değilim.
Ediz abim akışına bırakmış gibi Aral ve Ayaza göre daha iyi anlaşıyoruz.
Ayaz kendisi büyük bir sorun bana hala öfkeli o kızın yaptıklarından dolayı güvensizliği var bunun farkındayım sanırım bana karşı olan duvarlarını ben yıkmalıyım yoksa hayatta ban yaklaşmaz.
Egeylede gayet iyi anlaşıyoruz.
Annemle babam iyiyiz bazen hızlımı gidiyoruz diye düşünmüyor değilim ama bunca sene ayrı kalmışız akışına bırak demek geçiyor içimden.Bugün davet var davete Uzayıda çağırdım. Ege ve Uzay iyi anlaşıyorlar gayet iyiler
aynı şekilde Nehirlede.
Uzayı bugün babamlarla tanıştıracağım için heyecanlıyım .
Ben böyle düşünürken annem odama girdi.
Annem" Hadi kızım hazırlan geç kalmayalım"
Ben" Tamam anne"
Anne demem ile donakaldı.
Annem " Sen bana anne mi dedin"
Gülümseyip kafa salladım hemen kollarını bana dolayıp yanaklarımı öptü.
Annem "Teşekkür ederim kızım "
Annemin odadan çıkması ile hazırlanmaya başladım.
Annemin seçtiği elbiseyi giyicem ben daha görmedim.
Elbiseyi elime alıp bakmaya başladım ben bunu basıl giyiyim ya bu bana yakışmaz kesin iğrenç olacak.Elbiseyi giyip aynada kendime baktım.
Oha bu benmiyim çok güzel olmuşum.
Saçlarımı düzleştirip açık bıraktım ayağıma tek bantlı topuklu ayakkabı giyip küçük bir çanta alıp odamdan çıktım.
Bu arada evde asansör varmış ben bunu öğrendiğimde yıkıldım o kadar merdiveni boşa çıkıp inmişim.
Asansöre binip aşağıya indim sanırım hepsi salonda. Salona girdiğimde kimse beni fark etmedi ben de fırsattan istifade hepsini süzdüm erkeklerin hepsi takım elbise giymiş annem de yırtmaçlı uzun bir elbise giymiş. Vallaha kendi annem demiyorum ama çok güzel olmuş.
Beni fark etmeleri için boğazımı temizledim " Hadi çıkmıyor muyuz?"
Hepsinin bakışları bana döndü.
Ediz abim " Oha "
Ege " Abla çok güzel olmuşsun"
Ben " teşekkür ederim velet sende yakışıklı olmuşsun "
Velet dememe ne kadar bozulsada gülümsedi.
Annem" Çok güzel olmuşsun kızım"
Ben " Teşekkür ederim anne sende"
Aral " Bununlamı geleceksin "
Ben " Evet ne var"
Aral " İşte sorun bu hiçbir şeyi yok heryerin gözüküyor"
Ben ona öfkeli bakışlar atarken babam " Hadi çıkalım geç kalıcaz "
Hemen kapıyı açıp babamın arabasına doğru yürürken birinin beni çekiştirmesiyle ona döndüm.
Aral " Sen benle geliyorsun "
Hiçbir şey demeyip arabaya bindim.
Sessiz geçen 20 dk sonra araba davetin yapılacağı yerde durdu.
Aral " Yanımdan ayrılma"
Ben " Tamam"
Arabadan inince Aral yanıma gelip belimden tuttu ve beni içeri götürmeye başladı.
Magazinciler fotoğraflarımızı çekmesine rağmen kafamı kaldırmayıp içeri girdim.İçeri girdiğimizde bakışlar bize döndü kimseyi bakmayıp Uzayı aramaya başladım sanırım hala gelmedi.
Aral'ın beni yürütmeye başlamasıyla annelerin oturduğu masaya geçtik.
Kuzenler, amcalar ve Dedem ve babaannemi öpüp Yalın ve Denizin ortasına oturdum.
Deniz " Burçak abla çok güzel olmuşsun"
Ben " Sen de çok yakışıklı olmuşsun birtanem " deyip yanaklarını öptüm.
O sırada yanımıza Nehir ve sanırım ailesi olan kişiler geldi.
Nehir " Nasılsın Burçak"
Ben " İyiyim sen nasılsın?"
Nehir " İyiyim bende"
Nehirin annesi " Merhaba canım ben Lale Nehirin annesi"
Ben " Merhaba" deyip gülümsedim.
Sanırım eşi " Selim " deyip elini uzattı bende gülümseyip elini sıktım.
Bir tane çocuk " Yamaç Nehirin abisi"
Gülümseyip kafa salladım şaşırdım doğrusu Nehirin abisi olduğunu bilmiyordum ama çocukta baya yakışıklı ha.
Arkamdan birinin bana seslenmesiyle oraya döndüm.Bölüm sonu.
Bölümü beğendiniz mi?
Bölümü oylar mısınız?
Birdahaki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Ailem Mi?
JugendliteraturSadece ufak bir hata uğruna 17 yılı yalan oldu. 17 yıl boyunca kötü zaman geçirdi Ama her şey açığa çıkıyor. Onu güzel zamanlar bekliyor.