Bölüm-11

4.4K 200 17
                                    

Sabah gözümü abimin kolları arasında açtım. Yanağından öpüp yataktan kalkıp banyoya girdim hızlıca duş alıp giyinme odama gidip üstümü giyindim.

 Yanağından öpüp yataktan kalkıp banyoya girdim hızlıca duş alıp giyinme odama gidip üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyoya girip saçlarımı düzleştirip dudağıma çilekli lipgloss sürüp odama girdim. Abim hala uyuyordu yanına gidip seslenmeye başladım.
Ben " Abi hadi kalk"
Bir kaç seslenmeden sonra gözlerini açtı.
Aras abim " Günaydın güzelim"
Ben " Günaydın abi "
Abimle odamdan çıkıp aşağıya inip mutfağa gittim. Annem masada oturmuş çalışan ablayla sohbet ediyordu.
Ben " Günaydın anne"
Annem " Günaydın kızım"
Çalışan abla" Günaydın efendim"
Yüzümü buruşturup ablaya baktım" Efendim ne ya abla ben senin kızın yaşındayım"
Gülümseyip " Günaydın kızım ben Zehra"
Ben " Günaydın Zehra abla"
Annem " Hadi kahvaltıya geçelim her şey hazır"
Annemle mutfaktan çıkıp yemek odasına girdik herkes masada oturmuş bizi bekliyordu.
Ben " Günaydın"
Ediz abim" Günaydın güzelim"
Ediz abimin yanağından öpüp Aras abimin yanına oturdum Ayaz ve Aral'ın kıskanç bakışları eşliğinde.
Babamın kahvaltıya başlaması ile bizde başladık.
Kahvaltı bittikten sonra Aral " Ben sizi bırakıcam "
Ege" Tamam abi"
Ege ile masadan kalkıp ayakkabılarımızı giyip Aralı beklemeye başladık.
Aral gelince arabaya bindik.
15 dk sonra okula vardık.
Ege " Görüşürüz abi" deyip beni beklemeden arabadan indi.
Ben " Görüşürüz Aral"
Abi dememe bozulsada hafifçe tebessüm edip " Görüşürüz Arca" dedi.
Arabadan inip okula yürüdüm. Sınıfa geçince her zaman ki gibi Uzay ve Nehir sohbet ediyorlardı. Yerime oturunca bakışları beni buldu.
Nehir " Günaydın Arca "
Ben " Günaydın"
Uzay " Günaydın"
Ben " Ne konuşuyorsunuz?"
Nehir " Yarın bi kafede canlı müzik varmış gitsek mi diye konuşuyoruz"
Ben " Gidicek misiniz?"
Uzay " Bilmem gidelim mi?"
Nehir " Gidelim"
Ben" Tamam "
Hocanın sınıfa girmesiyle önümüze döndük.

Öğle arasına kadar çoğu derste uyudum acıktığım  için kantine gitmeye karar verdim.
Ben " Kantine gidiyorum bir şey istiyor musunuz?"
Uzay " Yok"
Nehir " Yok"
Kafa sallayıp sınıftan çıkıp kantine indim.
Kantin sırasına girip iki çikolata, bir çiğ köfte, bir de ayran aldım.
Yer ararken Ege'nin tek başına oturduğunu gördüm hemen masasına gidip sandalyeye çekip oturdum.
Ben" Naber velet"
Gülümseyip " İyi abla senden naber?"
Ben " İyi iyi ister misin?" deyip çikolatayı uzattım.
Ege " Yok abla"
Ben " İstesen de vermezdim zaten kantin orda gidip kendin al"
Bana şaşırarak bakmasını takmayıp hızlıca çiğ köfteyi yemeye başladım.
Çikolatamı yerken bir grup gencin masamızın önünde durmasıyla onlara baktım Ege'yle yaşıtlar sanırım.
Bir çocuk " Çıkışta bizi bekle geçen yaptığın şeyin bedelini ödeyeceksin?"
Ege " Koray bas git"
Koray " Ne o korkuyor musun" deyip Ege'yi ittirdi sakin olmaya çalışıp Ege'ye baktım.
Ege " Senden niye korkayım git burdan olay çıkmasın"
Koray'ın Ege'ye vurmasıyla çocuğun elini tutup çevirdim.
Ben " Eğer bir daha kardeşime vurmaya çalışırsan elini kırarım"
Koray'ın arkadaşının bana vurmasıyla heryer 360 oldu.

Hepsini dövdükten sonra Müdür kantine girdi " Olayın sorumluları hemen benim odama "
Hep kavga bittikten sonra gel zaten!

Bölüm sonu.

Bölümü beğendiniz mi ?"

Bölüm hakkında ki düşünceleriniz?

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bölümü oylar mısınız?

Birdahaki bölüm de görüşürüz

Benim Ailem Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin