Arabadan inip Aral abimi takip etmeye başladım. Trabzona sonununda geldik.
Ayrıca tüm kuzenlerin burda olduğunu öğrendim.
Babam " Hadi geçin" demesiyle kapıdan içeri girdik.
Babaannem" Hoşgeldiniz" babannem herkesle sarılıp kenara geçince herkesle sarılıp salona geçtik.
Yalın " Nasılsın Burçak"
Ben " İyiyim Yalın sen nasılsın?"
Yalın " İyiyim bende"
Denizin yanıma gelip kucağıma oturması ile ona baktım.
Deniz " Ben seni çok özledim" yanaklarımdan öpmesi ile kahkaha atıp yanağından öptüm.
Ben " Ben de seni çok özledim"
Dedem " Hadi yemeğe" dedemin konuşması ile herkes yemek masasına geçti.Uzun sohbetli ve kahkahalı bir yemekten sonra herkes salonda oturuyordu.
Oturduğum yerden kalkıp mutfağa geçtim. Buzdolabını açıp soğuk su alıp bardağa doldurdum. Kapıdan ses gelmesi ile o tarafa döndüm. Ayaz bana bakıyordu.
Ayaz " Konuşabilir miyiz?"
Ayazın konuşması ile sadece kafa sallayıp sandalyeye oturdum. Yanıma gelip oturunca konuşmaya başladı.
Ayaz" Iı ben ne diyeceğimi bilmiyorum ben özür dilerim sana laf soktuğum için öyle baktığım için."
Sadece yüzüne bakıp duygularını anlamaya çalıştım.
Duygularını nasıl anlamaya çalışıyorsun?
Gözüne bakınca anlaşılıyor Rukiye
Aynen aynen
İç sesime göz devirip Ayaza bakmaya devam ettim.
Ayaz " Bir şey demicek misin?"
Ben " Bak ben seni anlıyorum anlamaya çalışıyorum senin ki ön yargı değil güven problemi senin benimle konuşmanı bekledim beni tanımanı en azından şu bir buçuk ay içinde beni tanımışsındır ben o kız gibi değilim ailem dediğim insanlara zarar vermem"
Ayaz " Haklısın ben sadece korktum yine aynısı olur diye beni affeticek misin?"
Ben " Seni zaten affettim abi"
Gözleri parlayarak bana baktı.
Ayaz " Sen bana abi dedin ben senin abinim" deyip beni kucağına alıp döndürmesi ile çığlık atıp boynuna sarıldım.
Mutfağa Ediz abimin ve Egenin girmesi ile onlara baktık.
Ege " Aranızda ki sorunu hallettimiz mi?"
Ayaz hızlıca kafa sallayıp cevap verdi " Evet artık en sevdiği abisi benim"
Kahkaha atıp Ayaz abimin yanağından öptüm.
Ediz abim " En sevdiği abisi benim sen sonradan sevildin" deyip beni kolunun altına aldı.
Ege " Kıskanabilirsiniz tek kardeşi ben olduğum için beni daha çok seviyor"
Ben " Haklı" Ediz ve Ayaz abim Egeye kıskanç ve öfkeli bakışlar yollarken Egenin yanaklarını öpüp kolunun altına aldım.
Ayaz abim " Hadi içeri geçelim" kafamızı sallayıp salona geçtik. Herkes sohbet ediyordu. Aral ve Aras abimin ortasına oturup konuştuklarını dinlemeye başladım.
Buğra abi " Nasıl gidiyor Burçak"
Ben " İyi gidiyor Buğra abi sen napıyorsun?"
Buğra abi " Ben de aynı bir şey yok" gülümseyip kafa salladım.Yetişkinler bir süre sonra uyumaya çıktıktan sonra bizde film izledik.
Şimdide benim kimle uyumama karar vermeye çalışıyorlar.
Aral abin " En büyük benim benimle uyuyacak"
Aras abim " En çok beni seviyor benle uyuyacak"
Ayaz abim " Benimle hiç uyumadı ben onunla uyumak istiyorum."
Ege " Ablam benle uyuyacak "
En son dayanamayıp bağırdım " YETER Ayaz abimle hiç uyumadım o yüzden onunla uyuyucam.
Ayaz abin zaferle gülümseyip beni kolunun altına aldı.
Ayaz abim "Sen odana çık güzelim ben üstümü değiştirip geliyorum.
Ben " Tamam abi"
Odama geçip valizimden pijamalarımı çıkarıp üstümü giydim.
Ayaz abimin odaya girmesiyle yatağa yatıp abimin beline sarıldım.
Abim " İyi geceler güzelim"
Ben " İyi geceler abi"Bölüm sonu.
Bölüm hakkında be düşünüyorsunuz?
Bölümü beğendiniz mi?
Bölümü oylar mısınız?
Birdahaki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Ailem Mi?
Teen FictionSadece ufak bir hata uğruna 17 yılı yalan oldu. 17 yıl boyunca kötü zaman geçirdi Ama her şey açığa çıkıyor. Onu güzel zamanlar bekliyor.