Çay nerde? (22.bölüm)

53 13 50
                                    

kimbutuana 'ya ithafen ❤
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Odamdaki bağırışları umursamadan uyuyordum. Hayır, uyumaya çalışıyordum.

Ablam ve annem odama girmiş ve 'bayram var uyan' adlı şiirlerini gür sesle okuyorlardı. Sabır istercesine doğruldum ve elime telefonumu alarak saate baktım.

05:28

Bir anda gözlerim büyüdü ve "-şaka mısınız siz ya! Saate bakın saate! Beni rahat bırakın, bayram falan kutlamicam. Soranlara öldü dersiniz hiç umrumda değil!"diye bağırıp elbiselerini şimdiden üstüne geçiren ablama ters bir bakış atarak yine yattım.

Fakat gitmelerini beklemem tamamiyen benim hatamdı. Annem bana tonlarca laf söylemiş ve beni asla uyutmamıştı.

Dolan gözlerime aldırmadan yastığımla telefonumu elime aldım ve odadan çıktım. Uykum vardı benim ve uykuya en ihtiyaç duyduğum zamanlarda beni uykumdan etmelerinden nefret ederdim.

Annemin bir ton oda kokusu sıkıp kapısını kilitlediği misafir odasına kaydı bakışlarım.Sinirle kapıya göz devirdim ve mutfağa gittim.

Sandalyeme kurulup yastığımı kucağıma aldım ve telefonumu açtım. Anonim hala uyuyor olmalıydı.Hafifçe gülümsedim ve yazmaya başladım.

Azra: Anonim.

Azra: Anonim.

Azra: Anonim.

Azra: He dur.

Azra: Buğra.

Azra: Buğra.

Azra: Buğraaa.

Azra: Uyansana lan.

Azra: Sende uyan ya banane.

Azra: Off

Azra: U

Azra: Y

Azra: A

Azra: N

Azra: Hadiiii

Mesajlarımın mavi tik olmasıyla heyecanla gülümsedim ve yazmasını bekledim.

Canım AŞKIM: Ha?  (√√)

Gelen mesaja hafifçe gülüp bana imayla bakan ablamı umursamadan yazmaya başladım. Dur,ne zaman gelmişti bu? Boşvererek cevap yazdım.

Azra: Tüh.

Azra: Uyandırdım mı?

Giden mesajlarım anında mavi tik oldu ve anonim yazmaya başladı.

Canım AŞKIM: Uykum varrrrr ;-; (√√)

Dudaklarımı büzüp parmaklarımı hareket ettirdim.

Azra: Benimdeee ;-;

Mesaj görüldü ve bir yazıp bir çevrimiçi oldu. Sıkılarak ayaklarımı biraz sallandırdım ve bildirim sesiyle yine telefona baktım.

Canım AŞKIM: E uyu o zaman Azra'm? (√√)

Sinirle bir nefes aldım ve klavyeyi kırmak istercesine yazmaya başaldım.

Azra: Mal mısın anonim!?

Azra: İzin verseler şuan uyanık olur muydum sence?

Azra: Ha, söyle?

Canım AŞKIM: Hayır..

Azra: Sus!

Azra: Cevap verme bana!

Derin bir nefes alarak telefonu kapatıp masaya koydum. O sırda bildirim sesiyle titredi.

Canımsın | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin