"Aceasta petrecere e nasoala, sa mergem. "
"Voi merge sa o iau pe Jasmine. " Mi-am incrucisat mainile infuriata in timp ce el dispare in multime. Petrecerea a fost o idee stupida. Nu imi plac petrecerile.
M-am strecurat prin multime si mi-am facut loc spre bucatarie. Aici e liniste, slava Domnului.
"Hei." Mi-am ridicat privirea si l-am vazut pe Harry in camera.
"Am vrut sa fiu sigur ca umarul tau e bine ."El zambeste, ajungand la un pahar de pe masa si luandu-l. "Ai fost cam lovita azi. "
Taci,Harry.
"Oh, tu spui dupa ce fugi de langa mine si nu iti ceri scuze?"
"Sunt mai bine." Spun sarcastica. El ridica o spranceana , dar fara sa zica ceva.
"Imi pare rau."
"Prea tarziu acum, ti-am trimis legitimatia de nebun . Fata sa parea distrasa ceea ce m-a distras asa mult.
"Am gasit-o pe Maggie, 10 puncte pentru mine!" Striga Jasmine. Ea termina si se uita la mine apoi la Harry. El nu zice nimic altceva, iese din bucatarie cu paharul in mana.
"Ai vorbit cu Harry?"Tim pare a fi mai surprins decat Jasmine.
"Si-a cerut scuze ca m-a fugarit, la pranz. "
Tim incearca sa schimbe subiectul . Uraste ca Jasmine incepe sa vorbeasca de Harry, deoarece nu se mai opreste din vorbit dupa aceea. "Noi mergem la Sonic" .
"La naiba, mi-e foame. Cineva nu mi-a adus taco-ul ." Ma uit la Tim. El doar ridica din umeri.
Cand am intrat in masina, am decis sa ii scriu.
Eu : Petrecere nasoala. Am renuntat, Sonic a avut mancare.
Stapanul tau: de ce?
Eu: Am realizat ca uram mai multi seniori si juniori.
Stapanul tau : Chiar si eu?
Eu : In special tu.
Stapanul tau : incapatanat-o. Imi placi desi nu e reciproc.
Eu: incapatanatule. Nu o sa stiu niciodata cine esti. Cum as putea sa te plac?
Stapanul tau: Cum ma poti urî?
Eu: Simplu. Tie probabil iti plac mai mult seniorii de la scoala asta.
Stapanul tau: Tu nu ma stii.
Eu: Probabil esti doar um alt Harry Styles. Inafara ca nu ma cunosti cum ma poti place?
Stapanul tau: Harry nu este cum oamenii il cred, stii?
Stapanul tau: Este usor sa te plac, Maggie. Tu nu trebuie sa fii un sef de promotie ca sa vezi ca esti incredibil de inteligenta, ori te tii atat de bine. Esti linistita,dar tot timpul ai ceva de spus. Si in ciuda faptului ca nu crezi ca sunt serios, tu crezi ca nu pot ajuta, dar trebuie sa crezi ca poate nu mint. Tu incerci sa fii pesimista, dar defapt esti incarcata de atat de multa speranta. Te vad, Maggie, pentru cine esti , nu pentru ceea ce vrei sa fii pentru lume.
Eu: te apara Harry Styles? Sunteti doi prieteni?
Am ajuns,iar Tim imi comanda mancarea mea preferata. Decidem sa stam la mese decat in masina.
Eu: Sincer, mi-ar placea sa spun la fel despre tine dar nu te cunosc.
Stapanul tau: Asta nu e numai vina mea. Incerc sa obtin, sa te cunosc dar tu ma respingi.
Stapanul tau: Sunt destul de uimitor si minunat. Fetele scriu fan fiction-uri despre mine.
Stapanaul tau: Sunt ranit ca ti-am scris un eseu si tu ma vezi total dezinteresat afirmand ca Harry nu este nemernicul care crezi ca e.
Eu: Taci naibii din gura. Ei nu o fac.
Eu: Scuze sunt un cititor selectiv.
Stapanul tau: Nu stii . Poate sunt o vedeta.
Stapanul tau: Imi notez.
Eu :Hahahhah este amuzant. Facand glume si alte chestii.
Stapanul tau : Intotdeauna atat de ticalos. Mandria mea este ranita.
Eu: Doamne, Harry Styles si prietenii sai stupizi sunt aici.
Eu: Omoara-ma cu o lingura.
Stapanul tau: O lingura?
Eu: Da. O lingura.
Stapanul tau: ... bine, la naiba bine. Ar putea dura ceva...
Harry Styles si prietenii sai s-au asezat la cateva mese distanta, dar nu pare ca ne-au bagat in seama. Majoritatea stau pe telefoane. Ma intreb daca unul dintre ei este 'mesagerul' meu. As fi foarte suparata daca ar fi o fata.
Eu: Plec acasa.
Stapanul tau: De ce?
Stapanul tau: De ce te deranjeaza atat de mult Harry si prietenii sai? Ti-au facut ceva?
Eu: Nu au facut nimic important. E doar atitudinea lor aroganta si nu stiu ... DAR O FAC.
Stapanul tau: Mi-as fi dorit sa fiu cu tine acolo.
Eu: Atunci fi aici. De fiecare data gasesti scuze. Daca ma placi,vino.
Stapanul tau: Nu e asa usor. Mi-ar placea la nebunie sa fiu acolo cu tine. Nici nu realizezi cat de mult vreau sa ma ridic si sa ma asez langa tine si sa iti enumar toate motivele pentru care te vreau. Si sa te sarut de atatea ori. As putea sa iti dau un miion de scuze pentru a nu iti spune cine sunt, dar stiu ca sunt patetice si nu ma ajuta in niciun mod. Imi pare rau, Maggie.
Stapanul tau: Te rog, Maggie. Nu renunta la mine. Ai incredere in mine ca atunci cand va sosi timpul, iti voi spune. Pentru ca atunci cand va veni momentul voi fi cu tine, langa tine.
Eu: Noapte buna.
Stapanul tau: Cred ca asta e prima oara cand nu ai spus "Du-te naibii" sau "pa". Wow, facem progrese. Imi place asta. Te iubesc. Ai de gand sa porti alb la logodna noastra sau...
Eu: DU-TE NAIBII.
Eu: Mai bine?
Stapanul tau: Nu.
---------------------------------
Dragi copii nou capitol. Va multumim pentru vizualizari ♡ Sunteti geniali. Asteptam pareri, conteaza mult. Traducem bine,nu traducem bine?! Multumim,anyway.
Ne-am facut un program de postat. Duminica, miercuri si vineri. Sper sa reusim sa ne tinem de cuvant.
Succes la scoala, noapte buna love ♥-> Bianca ☆
YOU ARE READING
Texting // Tradusa
FanfictionCine naiba imi tot scrie ? All credits reserved to @futuoharry .