" Hei , mi-ai scris noaptea trecuta? " Brandon isi lasa mancarea pe masa si ma priveste pe sub ochelari .
" Nu . "
"Oh." marmur. "Un numar necunoscut mi-a scris aseara si tu esti singurul prieten al carui nu ii am numarul ."
"Nu , nu ti-am scris ." suspina el . "Mama nu ma lasa sa am un telefon" . Buzele mele au format un O ca si cum m-as uita la mancarea mea . Are saisprezece ani si mama lui nu il lasa sa aiba un telefon ?
Caitlin si Jasmine si-au pus mancarea pe masa si s-au asezat langa mine . Sunt gemene dar sunt total opuse . Nu am vazut niciodata ca doua persoane sa se nasca in aceleasi minute si sa fie atat de diferite . Dar, nu am cunoscut alti gemeni inafara de ele , deci...
"Sunt atat de pregatita pentru ultimul an ." suspina Caitlin . "Dar vad ca nu vine mai repede."
Telefonul meu vibreaza in buzunar si imi dau seama ca am primit un mesaj
Numar necunoscut : Imi place cum iti sta parul .
E numarul necunoscut din nou . Este aici chiar acum ? Ma uit in jur sa vad daca cineva scrie chiar acum dar nu vad pe nimeni . Bineinteles , grupul pe care nu il pot vedea sunt seniorii (cei din ultimul an). La naiba , gluma asta devine enervanta ca dracu .
Eu : Nu e cam veche gluma asta ?
Cateva momente mai tarziu telefonul vibreaza din nou.
Numar necunoscut : Ti-am spus ca nu este o gluma, Maggie .
Eu : Spune-mi numele tau .
Dupa cateva minute in care nu mi-a scris , bag telefonul inapoi in buzunar si incep sa mananc .
" Cui ii scrii ? " Tim sta langa mine si zambeste .
" Nu sunt destul de sigura " marmur . Tim isi arcuieste o spranceana si musca din sandwich-ul meu .
" E o petrecere deseara,seniorii invita toti juniorii. "
" De ce ? " spun Caitlin si Jasmine deodata . Sunt bune la asta .
" Habar nu am , dar Harry Styles da petrecerea " ma cutremur la auzul numelui asta . Harry Styles . Visul oricarei fete . El e definitia perfectiunii dupa spusele lui Jasmine. Eu il gasesc enervant de obraznic si afemeiat .Flirteaza cu orice fata dispusa sa-i suga -
" Maggie . " ma ghionteste Tim . M-am panicat ridicandu-mi telefonul inainte sa cada din buzunar.
" Tu mergi la petrecere ? "
" Pai , daca toata lumea merge , da . " clopotelul suna si imi apuc geanta , facandu-mi drum catre cosul de gunoi . E ca un labirint sa trec pe langa toata lumea sa imi arunc gunoiul .
" La dracu " imi pun mana pe umar . Harry . La naiba , ar trebui sa imi ceara scuze , pieptul lui a fost ca un ciment pe umarul meu atunci cand m-a lovit.
" Ups " marmura el , disparand in multime . Harry Styles aproape ma darama si nu imi cere scuze ? Ups ? Ups cand ii trag un picior in fund . Mi-a luat trei minute sa ajung la clasa de matematica si sa ma asez pe locul meu . Mai am inca doua minute pana incepe ora . Profesorul meu de matematica e super , ma lasa sa umblu pe telefon in timpul orei . E avantajul de a fi cuminte la ora profesorului respectiv .
Alt mesaj de la numarul necunoscut .
Numar necunoscut : Ti-am vazut lovitura cu Harry Styles . Pari cam ametita . Il placi ?
Eu : Nu. De ce nu imi spui care e numele tau?
Numar necunoscut : Nu pot. Imi pare rau.
Numar necunoscut : Imi placi, mult, Maggie.
Eu : Nici macar nu te cunosc. Gluma asta e ridicola. Vezi-ti de viata.
Numar necunoscut : Imi pare rau ca nu ma crezi.
Eu : Nu mi-ai dat un motiv sa te cred. Acum inceteaza sa-mi scrii, incepe ora.
I-am trimis un mesaj cateva minute mai tarziu. Probabil l-am deranjat. Daca este un el.
Eu : Ar trebui sa fii atent daca vrei sa absolvi.
Numar necunoscut : Nu ma mai distrage.
Eu : Nu-ti mai verifica telefonul.
Numar necunoscut : Nu-mi mai scrie.
Eu : Tu mi-ai scris primul.
Numar necunoscut : Ar trebui sa fii atenta . Mai ai un an si jumatate de liceu.
Eu : Nu-mi mai aminti, strain ciudat.
Numar necunoscut : Nu sunt chiar un strain.
Eu : Nu-ti stiu numele sau orice altceva despre tine decat ca esti un senior la scoala mea. Cred ca esti calificat pentru un strain.
Numar necunoscut : Sunt langa tine mai mult decat crezi. Micul dejun in cantina,pranzul,parchezi inainte si dupa scoala. Nu e greu sa cunosti lumea pe aici. Este o scoala destul de mica,nu crezi?
Eu : Atunci spune-mi cine esti.
Numar necunoscut : O voi face. Ai incredere, nu este o gluma.
______________
Gata si capitolul 2.
In caz ca nu am mentionat,este o triologie. Deci,avem un drum lung de parcurs.
Daca sesizati greseli,sau orice, anuntati-ne. Suntem doua fete :3 .Nu uitat sa votati si sa va spuneti parerea! ♥ Ly all ♡
YOU ARE READING
Texting // Tradusa
FanficCine naiba imi tot scrie ? All credits reserved to @futuoharry .