☆ Şapte ☆

225 22 2
                                    

[[MAGGIE]]

Dincolo de durere,Harry Styles este cel mai mare idiot pe care il stiu, jur pe Dumnezeu. Au trecut 9 zile si inca sunt nervoasa. Nu voi sti niciodata de ce sunt nervoasa, sincer. Cand l-am vazut pe Harry stand in magazinul de papuci , cred, nu stiu, voiam sa fie el.

Imi doream foarte, foarte, foarte tare sa fie el. Voiam sa fie aceasta marea revelatie si mi-am dat seama ca Harry nu este chiar cel mai mare idiot pe care il credeam ca era. Dar in realitate era un baiat dragut.

Ups. Inca o data, Harry Styles incearca sa fie persoana pe care o credeam ca e.

Deci de ce sunt nervoasa pe tipul pe care imi scrie? Nu am la naiba niciun indiciu, sincer.

Doar stiu ca sunt nervoasa pe toata lumea chiar acum. Sunt doar enervata ca m-am gandit ca el era Harry si ca nu e si inca o data, nu am idee cu cine vorbesc. El ma tine in suspans, spunandu-mi cat de mult ma place si rahat, dar stiu ca nu a avut intentia de a-mi spune cine este. Cine spune ca intreaga lui placere este un lucru fara motiv, deoarece nu stiu cine este el. Nu voi sti, oricum.

Probabil nu trebuie sa ii spun aceste lucruri lui. Ugh, Maggie, te rog nu spune ca te vei duce sa faci acest lucru. Da.

Eu: hei, uite, imi pare rau in legatura cu ce am zis , nu stiu, am fost nervoasa si am fost nebuna si este doar un fel de sfarsit nu stiu

Nu este prea tarziu sa idau inapoi, Maggie. Da, este. Doamne, subconstientul meu incepe sa ma enerveze de asemenea.

Niciun raspuns inca. De obicei el raspunde repede. Probabil m-a blocat.

Nu are niciun sens, mesajul a fost livrat. Poate doarme. Este 3 dupa-amiaza.

Ei bine poate el doar nu vrea sa imi raspunda inca. Poate nu are nimic de zis.

Simt telefonul vibrand si ma uit imediat , dar este doar Tim.

Tim : dechide dracu' usa aia

Eu: OAMENI BUNI NU ATI AUZIT SA INCHIDETI LA NAIBA USA AIA?

Tim: DOAR DESCHIDE USA AIA DOAMNE

Eu: plangaciosule

Tim: emo

Deschid usa din fata si Tim imi intinde un pachet.

"Oh idiotule, ai zis ca nu ne vom trimite cadouri anul asta. "

"Oh, tarfo, nu ti-am trimis eu asta . "

"Ce? " Clatin pachetul. Papuci? Ori asta, ori o bomba si am declansat-o prin scuturare.

"A fost lasat la usa mea. A zis ca este pentru tine. " El ridica din umeri.

"Ai vazut cine era? "

"Oh , idioato, am zis doar ca a fost lasat la usa mea. " Amandoi luam loc pe canapea. "Nu am vazut nicio masina, doar am vazut un pachet. "

"Doar l-ai luat de jos? Nestiind ce a fost? "

"Oh, adevarat. As fi putut muri. " El isi da ochii peste cap. "Dar nu am facut-o, deci deschide-l. "

Il iau si il deschid in partea de sus. Am rupt hartia de impachetat si imediat vad sigla Vans.

"Negri, marimea sapte. " Trag papucii afara din cutie." Asa cum am spus. "

"Huh? "

"I-am zis tipului despre papucii pe care ii vreau. " Am pus cutia langa mine. " Chiar inainte de incidentul cu Harry Styles. "

"Am mers inapoi sa vad daca poate el a fost acolo, tot ce am vazut era Harry. "

"Ce tip iti trimite mesaje? "

"Am primit aceste mesaje de la un numar necunoscut cu o zi inainte de vacanta de iarna.Se pare ca tipul e senior. Nu-mi va zice numele lui" , cand realizez cat de stupid a fost ceea ce am zis. "Ma place, sau asta cred. M-am gandit ca a fost o gluma, dar este destul de insistent. "

"Dupa Harry, am zis o gramada de lucruri si nu stiu, am incercat sa imi cer scuze,dar nu am ajuns sa ii dau un mesaj inapoi. "

"Oh." El mormaie." Vei veni la petrecerea lui diseara? "

"Niciodata in viata mea." Daca nu il voi vedea pe Harry niciodata, voi fi bine. Sunt deja la aceeasi scoala cu el.

"Bine, atunci eu ma duc sa o vad pe Jasmine," Tim imi zambeste.

Zana printesa: Maggie?

Zana printesa: imi pare rau ca mi-a luat atat sa iti raspund

Zana printesa: mama mea ma uraste deoarece celula de serviciu i-a fost aspirata unde suntem

Zana printesa: sincer Mags, am fost foarte ingrijorat ca nu vei mai vorbi cu mine niciodata

Zana printesa: cum ar fi, m-am gandit cat de futut sunt

Zana printesa: imi pare asa rau, Mags, chiar sunt

Zana printesa: te rog, nu ma parasi iar.

Eu: sincer, imi pare rau. Ca am fost doar nervoasa pe Harry si mi-am varsat furia pe tine.

Eu: chiar m-am gandit pentru o secunda ca el erai tu apoi el a spus chestia asta

Eu: si doar am explodat

Eu: eu chiar cred ca esti foarte dragut, stii ? si nu stiu daca tu si eu vom fi vreodata impreuna

Eu: dar chiar vreau sa incep ceva cu tine. Da?

Eu: nu vreau sa te stresez sa imi zici cine esti. Voi merge inainte cu acest anonimat

Eu: dar cu o conditie

Zana printesa: care este aceasta?

Eu: imi vei spune cine esti inainte de vacanta de primavara.

Eu: ai 3 luni la dispozitie sa imi zici cine esti.

Eu: altfel, nu voi mai vorbi niciodata cu tine din nou

Zana printesa: bine, promit ca iti voi zice inainte de 31 martie.

Eu: serios? A fost mai simplu decat am planuit.

Eu: ei bine la dracu

Eu: mersi pentru pantofi, idiotule. :)

_________________________

Hei, am postat un nou capitol, cum am promis ca ne tinem de cuvant si respectam programul. Multumim pentru sustinere, voturi & vizualizari & comentarii, sunteti geniali, va iubim ! Sper ca am tradus bine , nu suntem experte dar incercam sa traducem astfel incat sa se inteleaga.
Va pupam si va iubim
-Bianca-

Texting // TradusaWhere stories live. Discover now