1.fejezet

65 11 12
                                    

Július 1. avagy a tábor 1. napja

Hiába nem volt semmi kedvem ahhoz, hogy július elsején reggel hatkor kelljen kelnem és ahhoz még kevésbé volt kedvem, hogy egy idióta nyári táborba menjek, ahol nagy valőszinűséggel mindenki rohangálni fog, meg sportolni, kivéve persze engem, aki ugyan képes rá, de hogyha megteszi, eszméletlen fájdalmak fognak jönni, ami így nem éri meg. De sajnos az, hogy nem volt hozzá kedvem, nem jelentett semmit. Egy hónapig ott kell lennem azon a nyomorult táborhelyen, és nincs az az Isten, hogy ne hurcoljam el magammal a fél szobám. Azért egy hónap a nyári szünetből eszméletlen hosszú idő, és fel kell készülni minden eshetőségre. Hirtelen Adél sétált be a szóbába, és lehuppant az ágyamra. - Zseniálisan néz ki a szobád, ha ilyen üres. Ezer százalék, hogy itt fogok aludni a következő egy hónapban - jelentette ki a 12 éves hugom - Nem akarok belszólni az életedbe, de ezt inkább felejtsd el, oké? - mondtam - Jó, jó - felelte Adél, és elhagyta a szobámat. Ezek után még egyszer és utoljára megnéztem, hogy minden meg e van ahhoz, hogy túléljem ezt a borzasztóan hosszú utazást. Utánna már tudtam mit kell tennem. Fogtam minden cuccom, és kimentem a házunk elé. Ami lehet meglepő, de egy busz szálított mindenkit a táborba, ami már ott állt házunk előtt, tele egy csómó gyerekkel. Megállt, én pedig egyszerűen fogtam a sátorfámat, és beszáltam. Továbbá helyet foglaltam az egyetlen üres helyen amit táláltam. Az ott ülő lánynak szőke, hosszú fru-frus haja volt, és épp zenét halgathatott. Amint leültem, kivette a füléből a fülhallgatót. - Szia! Én Eliza vagyok, de mindenki csak Elnek hív. Na és neked mi a neved? - Öhmm... Én Panna vagyok, de engem pedig mindenki Panninak szokott hívni. - Az jó. Amúgy ha érdekel, én Székesfehérvárban lakom. Persze az már leesett, hogy te Budapesten laksz. Egyébként több busz is vezet a táborba, ez a Budapest és 100 kilométeres könyéke busz. Ha jól tudom, ez az egyik utolsó megálló, már csak egy órára van a tábor. Te már voltál ott? Én még nem, de alig várom. Apropó, úgy halottam egy apartmán féeségben fogunk megszállni, ahol kettesével kell egy apartmant választani, egy fürdővel, nappalival, kis konyhával és két hálóval. Leszünk eggyütt? - kérdezte miután befejezte a borzasztóan hosszú információ áradatot - Oké, lehetünk együtt - mondtam szép tömören, röviden, a szokásomhoz hívően - Az jó, nagyon örülök, hogy már nem kell később ezt oldanom, amikor majd mindenki más ezt fogja oldani. Szóval, amint odaérünk szólok a táborvezetőnek, hogy írjon fel minket. Amúgy hallotad, hogy elvileg lesz egy csomó program? Tehetségkutátó, sportverseny, vetélkedő meg ilyenek. Fúú,egyébként nagyon izgulok, mert egy hónap nagyon hoszzú idő, . és szeretném, ha kedvelnének. - mondta, és még így dőlt belőle még jó háromnegyed óráig, amíg a busz hirtelen le nem parkolt. Ekkor a buszvezető hátrakiáltott, hogy szálljunk ki, ideértünk. Persze nem vagyunk hülyék, így hát kiszálltunk a buszból. A buszvezető szólt, hogy a táskáink egy ideig a buszon maradnak, aztán amint meg lesz a szobánk, felviszik oda a cuccunkat. Ezután felbukkant egy fiatal nő, aki jelezte, hogy kövessük. Végül egy hatalmas beton placcon kötöttunk ki jó 200 diákkal együtt. - Üdvözlök mindenkit a Rekreáció és Sport táborban, vagy ahogy mindenk hívja, Nyári tábor. Ez a 10. év amelyben meg lettt rendezve ez a tábor. Ha feltűnt, 177 500 forintba kerül a látogatási díj, ami nem túl meglepő, tekintve a luxust, ami itt elérhető. Ahogy esetleg páran tudhatjátok, egy apartman szoba két személyre van, és tartalmaz egy kis konyhát, nappalit, fürdőszobát, és két hálószobát. Mindenek előtt fontos, hogy felírjátok, hogy kivel lesztek egy apartmanban. Ez később már nem megváltoztatható. Emelett, reggel 8.00 és 10.00 között van a nyilvános reggeli, de a tábor területén van egy kisbolt, ahonann ingyenesen elérhetőek az élelmiszerek, amiket a nap folyamán bármikor el lehet fogyasztani. Mivel a táborban csak 10 éven felüliek találhatóak, hiszek abban, hogy mindenki képes önálló lenni. Az ebéd 11.30 és 2.00 között elérhető, a vacsora pedig 18.00 és 21.00 között. Gyakran lesznek konkrét programok, de egyiken se kötelező a részvétel, csak ajánlott, ha szeretnétek valamilyen kellemes emléket a táborból. És így a végére a nevem Csilla, de nyugodtan hívhattok táborvezetőnek. És 22 éves vagyok, és üzenem minden tinédzser fiúnak, hogy egy kicsit sem normális, ha miattam folyik a nyálatok, szóval köszi - jelentette ki, és ez után hangos nevetés hangozott fel. - Most pedig menjetek oda ahhoz az elég mogorvának tűnő pasihoz, aki ott ül az asztalnál, és mondjátok el neki, hogy kivel akartok egy szobába lenni. Egy órátok van ezt megoldani. - jelentette ki. Én és El rögtön egymásra néztünk, és odafutottunk az a mogorva pasashoz. - Jó napot! Itt Papp Eliza és Hollósi Panna. Egy apartman szobában szeretnénk lenni. - mondtam - Harmadik emelet, 14 számú szoba a tiétek. Kulcs az ajtóban. Na most menjetek. - mondta, és elkiáltott pár embernek, hogy vigyák a Hollósi Panna és Papp Eliza névvel ellátott csomagokat a harmadik emelet 14-es számú szobába. Aztán ismételten elhajtott minket, miközben már a többiek közül már egypáran megbeszélték, hogy kivel akarnak közös szobában szerencsétlenkeni 1 hónapig, vagy épp még ezt oldották. Mi közben pedig elindultunk a hatalmas 5 épületes emelet felé.





Nyári táborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang