Bölüm müziği:sinan akçıl biri bana gelsin.
Acıyla gözlerimi açtım evdeydim yatağımda.Dün gece olanları hatırlamamla gözlerimden yaşlar akmaya başladı.Üzerimde bile aynı kıyafetler vardı oda karma karışıktı yerde dün kırdığım boy aynasının camları Vardı ve bu benim acılarıma son vermem için iyi bir seçenek olabilirdi.
Aklıma gelen fikirle yataktan kalkıp hızla içkilerin olduğu dolaba yöneldim normalde olsa asla içmezdim ama acılı bir ölüm için iyi fikir olabilirdi elime viski şişesini alıp odaya geri döndüm şişeyi açıp kafama diktim şişe bitince kendimi kuş gibi hafif hissediyordum içimden sadece delice bağırıp ağlamak geliyordu yataktaki örtüleri tutup hızla yere indirdim göz yaşlarım benden bağımsız akmaya başlamışlardı bile Miydemdeki bulantıyla hızla banyoya koştum miydemdekileri özgür bıraktım biri gelip önüme gelen saçlarımı kaldırdı kafamı kaldırdım ve said "bırak " halsiz bir şekilde ittirdim onu ama bir etki etmemişti "neden bu kadar içtin"
"Sanane sanane seni ilgilendirir mi benim nr yaptığım? Nasıl olduğum? Nerede olduğum? En önemlisis nasıl hissetdiğim? "Birşeyler söyleyecti ki buna izin vermedim "sakın sakın konuşma sadece git" dedim elimle kapıyı işaret ederken tabikide gitmeyecekti. Bir anda oturduğum yerden havalandığımı hissetdim şu an saidin kaslı kollarındayıdım "indir beni "
"Bir daha ağzını açıp birşey söylemeye kalkarsan ağzını bantlarım susu ve otur "
Bir anda beni yatağa bırakıp oadadan çıktı. Ayağımda hissetdiğim acıyla bakışlarımı ayağıma çevirdim kırdığım aynanın camlarından biri ayağımdaydı."umrunda bile değil dimi ? " kafamı kaldırıp sesin geldiği yöne baktım said elinde kahveyle bana yaklaştı ve kahveyi komidinin üzerine bıraktı.
"İç"
"Defol"Omuzlarından tutup sarsmaya başladı "yeter"
Beni sarsmayaı bırakıp yatağın ucuna oturdu
"Neden bana bunları yapıyorsun ?""Ne yapıyorum şilan söyle seni mutlu etmek için elimden geleni yapıyorum ama sen hiç bir şekilde mutlu olmuyorsun hep aklın başka bir yerde"
Söylediklerine karşılık veremeyecektim acılarım umursamadan yatağa uzandım sırtım Saide dönük bir şekilde şu an sadece uyuyup her şeyi unutmak istiyordum gözlerimi acıyla yumdum.
* * * * * *
Gözlerimi Bedenimi sikan kaslı kollar sayesinde zorlukla açtım. Ne yaparsa yapsın ona karşı koyamadığımı şu an yeniden anlamıştım ama bu kadar çabuk yumuşamayacktım kollarından kurtulmaya çalışsam da başarılı olamamıştım "şilan rahat dur"
"Bırak beni"
"Asla"
"Sen ne ara bu kadar yüzsüz bir adam oldun!!"
"Kes sesini ve rahat dur"
"Neden bunu bana yapıyorsun ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre kurbanı aşk
Romancekardeşleri yüzünden töreye kurban giden iki genç acaba birbirlerine aşık olup delice sevecekler mi. aşk onlara çok yakışacak. :) ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR ©