"Lütfen yapma bebeğime dokunma lütfen ne istersen yaparım ama onu benden alma yalvarırım."
Poyraz şilana bebeğini aldırması gerektiğini söyler ama şilan böyle birşey yapmak istemediği için poyrazın ayaklarına kapanır ve yalvarır ama poyrazın gözü dönmüştür öfkeden.
"Yalvarmayı kes bu gün o bebek yok olacak"
Poyraz son sözünü söyleyip odadan çıkar şilan ne yapacağını çaresiz bir şekilde sessizce fısıldar "said kurtar beni çabuk ol lütvenn"
Poyraz
"Alo doktoru alıp hemen verdiğim adrese gelin""Peki poyraz bey hemen geliyoruz"
Poyraz telefonu kapatır ve cebine koyar evet oda kendince bir intikam pilanı yapmıştır ve bu pilanın kurbanıda said ve şilanın bebeğidir...
Said
Allah kahretsin ki Karımı hala bulamamıştım tam 1 aydır kayıptı bildiğim tek şey yaşıyor olmasıydı.Ben şilansız bir hiçtim artık bedenimi bile taşıyamayacaka kadar güçsüz ve çağresizdim.
Poyraz
"Evet şilan hanım bebeğine veda etsen iyi olur" :D"Yapma ne olursun yapma onun bir günahı yok.
Odaya iki tane bayan girdi galiba bunlar benden bebeğimi alacaktı saidimden ban kalan tek parçamı.
" lütfen yapma yalvarırım yapma yapma"
"Hemen başlayın bebeği istiyorum çöpe filan atmayın yarım saate bitsin bu iş ha bu arad a eğer bir yanlış yapmaya kalkarsanız sizi yaşatmam haberiniz olsun."
Kapıyı çarpıp gitmişti hayvan herif artık itmiştim ben ölü gibiydim onu benden alacaklar doktor olacak kadın iğneyi yaptı ve gerisi karanlık...
Şilan ve saidin biricik meleğini koparadılar annesi ve babasından.oysaki herşeyi hazırdı yusuf bebeğin adını bile belirlemişlerdi.
Şilan acıyla vr bıkkınlıkla açtı gözlerini etrafta kimsecikler yoktu eli hemen karnına gitdi onu hissedemiyordu bebeği artık yoktu...
Said
Korumam elinde bur paketle yanıma geldi.
"Ağam paket size"
"Kimden "
"Yazmıyor ağam""Koy masanın üzerine"
Ayağa kalkıp pakete yönelidim içimde kötü bir his vardı. Bu paket poyrazdan olabilirdi pakedin kapağında bir not vardı oğluna merhaba de said ağa!!
Kapağı bir çırpıda açıp yer etdım içinde bir cenin bu benim oğlum...
"Lannn poyraz şerefsizi Allaha yemin ederim ki sana acıların en büyüğünü yaşatacağımmm!!!!!
Son :)Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu voteleri artdırın.
Bu ara canım çok sıkkın hayatımda yolunda gitmeyen şeyler var neyse.
Sizi seven yazarınız.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre kurbanı aşk
Romancekardeşleri yüzünden töreye kurban giden iki genç acaba birbirlerine aşık olup delice sevecekler mi. aşk onlara çok yakışacak. :) ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR ©