Multimedya Muhammed ;)
Şilanın ağzından
Güneş ışıkları yüzüme vurmaya başlamştı gözlerimi açtım ve yatağından kalktm dolabından şalımı aldım yüzümü kapatdm ve camdan terasa bakyrdm annemle babam kahvaltı yaparke hizmetlilerden biri Koşa koşa elinde bir kağıtla aşağıya indi ve kağıdı annem uzattı annem çığlık atarak ağlamaya başladı hırkamı giyip koşar adımlarla yanlarına vardım.
Ben:anne ne oldu??!!
Annem:kuzum bittik töre bunu asla kabul etmez kuzumm
Annemin elimdeki kağıdı aldm ve kardeşim ahh aptal kardeşim muhammedle kaçmış inanmıyorum.
Babama döndüm adamlarına emir verdi bulun getirin diye.
Baba şimdi ne olacak ?
Babam:ne mi olacak kardeşin törelerimize karşı geldi Muhammed le evlenecek ve sen-de
Ben:ne baba ne!!
Babam:ya muhammed ve berfin ölecek yada said ile evleneceksin.
İnanmıyorum ben hayatımda böyle saçma bir şey duymadım Allah kahretsin bu olamazdı ölmesine göz yumamam yere çöküp ağlamaya başladım.
Annem bana sarılıp ağlama yavrum kalk gel.
tam kalkacak ken kapı açıldı ve ali ağa ve said geldi babam ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
"Hoşgeldin ali ağa gençler kaçmış ve bu durumda törenin de söylediği gibi yapılması gereken tek şey var ya said ile şilan evlenecek yada kan dökülecek'
Diye tısladı
"Ali beyde evet mahmut ağa kan yada evlilik bize döndü ve ya evlenin yada Muhammed ve Berfin ölsün seçim size kalmış"
Dedi ve babamla evden çıktılar terasta sadece said ve ben kalmştk yere oturmuş ağlyordum yanıma geldi yere çöktü ve ellerimi tutu gözleri kızarmıştı.
Ona baktım beni kendine çekip sarıldı göz yaşlarım gömleğini baya ıslatmıştı onu yumruklar atarak bağırmaya başladım neden neden ellrimi tutup daha fazla kendini hırpalama tamam. Dedi ve kendine daha fazla çekti pećemin iğnesi çıkmak üzereydi eliyle yaşlarmı silip peçemin iğnesini yerine iliştirdi.
Onu ağlayan gözlerimle masumca baktım ve napıcaz ?
Said: kardeşinin ölümüne göz yumabilirmisin ?
Sorduğu soruya bak ben kardeşime kıyamam ki ben ölürüm o ölmesin
Ben:asla asla göz yumamam
Said:bak bende yumama ama töreye göre böyle inan elimden gelse senin istemediğini biriyle evlenmeme engel olurdum bak istersen sana elimi bile sürmem bir süre evli kalır anlaşamadk der ayrılabiliriz.
Ben:zaten evlenmekten başka çaremkz yok.
Ayağa kalkmama yardım etti beni odama götürdü yatağa oturttu yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre kurbanı aşk
Romancekardeşleri yüzünden töreye kurban giden iki genç acaba birbirlerine aşık olup delice sevecekler mi. aşk onlara çok yakışacak. :) ©TÜM HAKLARI SAKLIDIR ©