"Bana karşı böyle acımasız. olamazsın!"dedim. "Ben sen ve senin gibilere asla acımam" dedi.
"Baban anneme ne yaşattıysa bende sana aynısını yaşatacağım sürtük"
Bağırması o kadar şiddetliydiki daha önce onu hiç böyle görmemiştim.
Komutu üzerine adamlar beni kollarım ve ayklarımdan yatağa bağladı. Yatağın üzerinde bu zincirlerden kurtulmaya çalışsamda bunun imkansız olduğunu bende biliyordum.
Beni nasıl da kandırmıştı. Akşam üzeri lüks evlerinin terasında yıldızları izliyorduk. Sanırım bana çok fazla alkol vererek uyumamı sağladı alçak herif! nede güvenmiştim ben oysaki ona.
Benim babam onun annesini tecavüz etmiş olamaz. Benim babam ailesine, evine bağlı olan adamdı nasıl olur bu.
Derken Berke'nin bağırmasıyla kendime geldim.
"Çıkın dışarı" dedi yanındakilere. Ardından yanıma yaklaştı ve eli üzerimde duran pijamamın askısına gitti.
Kendimi her ne kadar sıksamda bu yatağa hapsolmuştum ve bunun kurtuluşu yoktu. Elleri omzumda gidip geliyordu.
Yüzünde ise intikam gülümsemeleri vardı. Ama ben onu gerçekten sevmeyi istemiştim onun tarafından tecavüze uğramayı değil..
Bana kısık gözlerle bakarak "seni o çöplükten ben kurtardım. Babanın yüzünden kullanılmış bir mendil gibi sokağa atılacaktın"
Bana korku dolu anılarımı tekrar hatırlattı piç kurusu!
"Sokakta eteğinin yarısı ve gömleğinin düğmeleri kopmuş bulmuştum seni evime götürdüğümde gözlerini benden alamadın "
"Annemde gözlerini babandan almamıştı" diyerek her kelimesinde adeta haykırdı.
Bense artık kendimi tutamadım ve gözlerimden akan yaşa engel olamadım.
Birde güçlüydüm ha bok sana güçlülük Asya diyerek hıçkırıklarımla boğuldum. Bu halimden keyif alan Berke'ye dönerek yüzüne tükürdüm. Eğer kollarım bağlı olmasaydı ona tokat dahi atabilirdim.
Bu hareketimden pek rahatsız oldubki eliyle yüzünü sildikten sonra bana bakarak
"Orospusun kızım sen dedi "
" bana yalvaracksın kızım sen babanın yaptıklarının bedelini sen ödeyeceksin"
"Benim ne orospuluğumu gördün. O günü kastediyosan eğer..." sözümü tamamlayamadım çünkü sözlerimin yerini hıçkırıklara bıraktım.
Kendimi toparladım ve devam ettim ama bu seferki sözlerim eskisi kadar sakin çıkmadı. Olanca gücümle bağırdım.
10 kişi tarafından tecavüze uğrayacaktım kendimi zor kurtardım tamammı.
"Senden nedret ediyorum pezevenk."
Dememle tokatı yüzümde buldum canım çok acımıştı. Acımla çenemi oynatmaya çalıştım. Neyseki birşey yoktu.