İtiraf.

466 52 15
                                    

Emir'in bu sözleri karşısında donakalmıştım. Hatta her ne kadar yüzüme dokunamasamda o soğukluğu yüzümde hissedebiliyordum.

Berke kaşlarını çatarak Emir'in gözlerini delecekmiş gibi bakıyordu.

Gözlerini ondan ayırmadan gelip benim boğazımı avuçladı. Canımın acımasıyla bağırmaya başladım. Iyice yanıma sokulan Berke "o bakıyorum bu piçide kendine aşık ettin. Ama dur daha seninle işimiz bitmedi. Seni süründüreceğim 'kaltak' diyerek son kelimeyi vurguladı.

Çığlıklarım ve nefes kesilmelerime daha fazla dayanamayan Emir, Berke'nin kolunu sıkıca kavradı. Ve yumruğu suratına geçirdi.

Bense artık boğulmaktan değil Emir'in bu hareketlerinden dolayı bayılacaktım.

Berke sinirle yerinden doğruldu. Ve köpeklerine doğru bağırdı.

Içeriye girenler sıkıca Emir'i yakaladılar ve karşımdaki duvara sertçe attılar.

Kesin Emir'in içi dışı birbirine girdi. Diye içimden geçirdim ve istemsizce yüzümü buruşturdum.

Her ne kadar buraya başka amaçla geldiğinden dolayı ondan nefret etsemde onun ismini bile duyunca heyecanlanıyordum. Ne garip bi his.

Ya da buna his denmez başka bir şey ama pek kelimeyi oturtamıyorum.

Yoksa ben ona "AŞIKMIYIM"

Hayır Asya saçmalama o sana az daha fikrinden vazgeçmeseydi..........yapacaktı.

Bence o da bana karşı birşey hissetti yoksa neden beni korusun ki?

Bu fikirlerimi oldukça beğensemde bi an önce o fikirleri ıssız köşelere atmam lazım.

Çünkü sevdiğim şuan nefret ettiğim kişi tarafından öldürülecek.

Olamaz hayır bunu yapmayacaklar değil mi?

Berke Emir'in karşısına geçerek bıçağını çıkardı.

Gözümün önünde çakalca sırıtarak Berke Emir'in yüzünde gezdirmeye başladı bıçağı. Alçak herif!

Bana dönerek "sevdiceğin elimde yoksa ona kıyamaz mısın ya da dur ona dokunma beni bıçakla mı dersin? Diyerek yüksek sesle kahkaha attı.

Şuan onu öldürmek istiyordum.

Ama tek yapabildiğim çaresizce Emir'in yüzüne bakmak. Ve göz yaşlarımı silememek

Alçak Berke yanıma yaklaşarak bıçağı boğazıma dayadı.

-ağladın mı yoksa sen çok mu üzüldün onu öyle görünce?

-bırak dokunma bana. Diyerek çırpınmaya başladım yatakta.

-ona dokunma göt herif adamsan gel benle hallet ne işin varsa. Bu Emir'in sesiydi ve sinirden çok gerildiğini anlayabiliyordum.

Emir'in bu halleri beni her ne kadar şaşırtsada hareketleri hoşuma gitmiyor değil.

-oo bak sen Asya'nın beyaz atlı prensi onun için çok üzülürmüş. diyerek alaycı bir şekilde güldü.

Bıçağın soğukluğunu tenimde hissedebiliyordum ve bu benim canımı yakıyordu.

Bıçağı giderek aşağıya indirdi. Ve sütyenimin kopçasını kesti.

-bırak onu yoksa seni...

-yoksa beni öldürürsün ha bu haldemi? diyerek kahkahalara boğuldu.

Emir'in gözünden alevlerin çıktığını görebiliyordum.

SERSERİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin