Kim bu kız ??

88 6 0
                                    

LVN-4-

Selim paparaziyi görünce şaşkınlığını saklayamadı..

-Beylerr, SIÇTIKK. Ambulansın peşine paparazi takılmış buraya gelirler birazdan. Bizi görürlerse kötü olur.

Kendilerinden başka hiç kimsenin onların burda olduklarından haberi yoktu. Şimdi bir de bu tanındık ailelerin koskoca veliahtları bir keranede magazine yakalanırsa sen o zaman gör curcunayı. Marigold aşağı fırlamıştı sesi duyar duymaz. O hızla kapıyı açıp bağırmaya başladı.

-Yetişin. yetişin. Canan ölüyor ölüyor.. Çaaabuuk...

Onun bu fevriliği ambulans görevlilerinden çok magazincileri cezbetmişti. Kendi aralarında konuşmaya başladılar.

-Olum burdan iyi iş çıkar

-Aynen. Kerane merane. Biz yaptığımız işe alacağımız paraya bakalım.

-Çek çek.

Acil tıp teknisyenleri hızla girdiler içeri arkasından da magazinciler. Selim onları takip ediyordu pencereden. Magazininde içeri girdiğini görünce

-Çabuuk lan çabuk yukarı çıkıyorlar deyip Canan'ın üstünden atladı. Atlarken ayağı Canan'ın saçına değmişti. Yüzü az da olsa açılmıştı ama o Canan'la ilgilenecek durumda değildi. berk,Savaş,Selim,Görkem hepsi karşı odaya saklandılar. Kapıyı ışık hızıyla kapatıp arkasına yatağın yanında duran komidini itti.Berk anahtar deliğine dayanmış gözüyle dışarıda olup bitenleri takip ediyordu. Marigold'u takip eden sağlık görevlileri kızlar Nurten magazin ekibi derken ortalık bayağı kalabalıktı. İlk işleri ortalığı sakinleştirmek oldu sağlıkçıların.

-Odayı hemen boşaltın yoksa müdahele edemeyiz çabuk olun

derken paparazilerde olayı çekmeye başlamışlardı. Acil tıp teknisyenleriyle anlaşmış olacaklar ki görüntü almalarına ses çıkarmamışlardı. Ayna Canan'ın sırtına saplandığı için sırt üstü müdahale ettiler. Tabi bu olanların tamamı kayıt altına alınıyırdu. Berk hala anahtar deliğinden dışarıyı gözetliyordu. Diğerlerine kısık sesle hatta fısıltınında fısıltısıyla

-Kızı indiriyorlar. Onlarda 10-15 dakikaya kadar giderler bizde sonra toz oluruz.

dedi. Görkem söylenmeye başlamıştı bile.

-Olum bize ne fakirler nerelere gelir biz fakir miyizde merak ettik böyle bir yeri. Hadi yakalansaydık o zaman nerye ne zaman nasıl sıçacağımızı düşünürdük.

-Lan sus suss.. Duymasınlar yeter.. Sonra tüyeriz işte diye susuturdu Savaş onu. Bulundukları kat birazda olsa sakinlemişti. Sağlık görevlileri Canan'ı götürmüş dalayısıylada magazin ekibi de aşağı inmişti. Paparazinin biri hala bekliyordu. Berk tırsarak

-Olum paparazinin biri gitmedi la ne bok yiyy.

derken paparazinin konuşmasını duydu. Parazi Şuleyle konuşuyordu.

-Bu numaradan sana ulaşabilirim dimi??

-Evet . Aslında bizde bilmiyoruz bu nasıl oldu.Hepimiz Aşağıdaydık Canan burda tekti. Bugün akşam için cemiyet hayatının gözde veliahtları eğlence düzenlemişti. CAnan onları görünce fırlayıp çıktı yukarı. Sonrada görünmedi zaten.

-Cemiyet hayatının gözde velahtt..

-Murat hadi abi numarayı aldıysan çabuk ol hastaneden de iyi haber çıkar.

deyince

-Neyse ben size en kısa zamanda ulaşırım.

deyip indi aşağıya. Berk konuşulanları duyunca olduğu yere yığıldı. Sadece tek kelime edebildi.

LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin