Yanlarına doğru ilerledim. Bana gülümsedilr ama bence biraz üzüldüler!
Yarın dönüyormuşuz. Aslında daha var ama öyleymiş. Bilmiyorum...
Odama çıktım. Oda demek biraz az kalır aslında. Tefonuma mesaj gelmesi ile irkildim. Kimden "Güven"! Hemen açtım.
- " Masal nerdesin? yarın geliyor musunuz?"
Hemen cevap yazdım.
- " Oteldeyim. Dönüyoruz. Sen nerden öğrendin knk?"
Aslında kanka demezdim. Çoktan beri.... Bilmiyorum. Kendime hakim olamadım. Ben yapmadım! Ellrrim yaptı! Cevap geldi.
-"Kuşlar söyledi. Gelince haber ver senle vakit geçirelim. Eski knklığımıza dönelim. Sana anlatmam gereken şeyler var!"
Nasıl yani? Ben ben onu seviyorum. Ama o bana kanka diyor. Acaba benle ne konuşacak. Cevap yazmadım. Üstümü değiştirip yattım. Yemeğe inmedim. Bizimkileri yalnız bırakıyim.
~~~~~SABAH~~~~~
Hemen giyinip valizimi topladım. Moralim çok bozuk. Aşağıya indiğimde beni bekliyorlardı. Hemen arabaya binip havaalanına gittik. Beklemeye başladık. Birz bekledikten sonra uçak kalktı. Ece ile oturuyordum. Çok kötüydüm. Bir şey bana acı veriyordu.
İndikten sonra Güveni aradım. Kızgındım ama merak ediyordum. Sahilde buluştuk.
Ben eve bavulumu bırakıp sahile gittim. Bankta oturuyordum. Biri gözlerimi kapattı.
- " Güven şu bebekçe hareketleri bırakır mısın? "
- " Tamam. Noldu sana hiç böyle yapmazdın? "
- " Yok bir şey! " diye tersledim. Sanki biraz fazla kızmıştım.
- " Masal eski günlerdeki gibi olmak istiyorum. Çok iyi bir dost olabiliriz. Eski günlerdeki gibi. Hı nasıl? Ne dersin? " bana çok tatlı gözlerle bakıyordu. Masal ne diyorsun sen ya!
- " Nasıl yani? Kanka mı olalım? " benim şaşkınlığımı anlamıştı.
- " Neden olamaz mı? Biz bunu yapabiliriz! " elimi tuttu. Bana bakıyordu. Elime çekip gözlerimi kaçırdım.
- " Peki kanka! " deyip gülümsedim. Ama kalbim bunu istemiyordu. Kanka olmak istemiyordu. Neden mi?
BEN ONU SEVİYORUM!!!!
Sonra biraz dolaştık. Artık ona karşı duygularıma sahip çıkacağım. Evet bunu yapabilirim! Ona aşık değilim! (Demek isterdim!)
Sonra beni eve bıraktı kankam....
Devamını çok kısa zamanda atıcam!!! Karakterleri belirliycem artık! Media otel odası!