Bugün pazartesi ve okul var. Ya lütfen bi şey olsun ben okula gidemeyeyim.
Ama zorundayım. Güven ile gideceğiz.
Hazırlandım. Okul iyi ki forma değil. Serbest!
Kapı çalmaya başladı. Güven gelemeyeceğini arayıp söylemişti. O yüzden Ece idi. Selamlaşıp çıktık. Ben etek giymiştim. O yüzden Ece biraz şaşırdı. Okula geldiğimizde herkes bi yerde toplanmıştı. Hemen oraya gittik.
Güven kavga ediyordu. Hemen yanına gittim. Beni görünce şaşırdı. Ona bakıyordum. Çocuğu dövmeyi bırakıp bana baktı. Kızgındı, bunu anlayabilirim. Çünkü onu seviyorum...
Kolumdan tutup beni sınıfa götürdü. Oturduk konuşmaya başladım.
- " Neden kavga ettin? Sakın söylemiycem deme ben senin kankanım unutma!"
-" Kanka ha! Boşver önemsiz..."Benle göz göze gelmiyordu. Neden bilmiyorum. Kafasını neden öne eğiyor?
Ece sınafa girdi. Hemen bana doğru koştu. Gülüyordu. Acaba noldu? Lafa girdi.
- " Masal kavganın sebebi sensin! "
- " Ne ! Olamaz! Nasıl yani? " Güven benim için neden kavga etsin?
- " Biz İngiltere'ye gidince birkaç kişinin seni sevdiğini öğrenmiş Güven. Sonra işte onları köşeye falan sıkıştırıp dövmüş. Ama onlar pes etmemiş. Bu okul Güvenin babasınınmış. Kavga edince bi şey olmayacağı için bi güzel dövmüş! " Ben hemen ayağa kalkıp Güvenin yanına gittim.
- " Neden yaptın? "
- " Neyi neden yapmışım ki? "
- " Neden kavga ettin? "
- " Ya şey arkadaşa laf atmışlar, ondan. Noldu? "
- " Güven yalan söylemeyi bırak! Hele bana bunu yapma! "
- " Sana neden yalan söyleyeyim? " Ayağa kalktı.
- " Güven lütfen yalan söylemeyi bırak! Yoksa kızmaya başlıycam! "
- " Tamam, senin arkandan atıp tutmuşlar! Bende attıklarını tutmadan yakalayıp onlara ben verdim! "
Derse girmeden eve gittim! Çok mutluyum! O, sevdiğim adam benim için kavga etmiş! Sevinçten bağıra bağıra şarkı söylüyordum!
Taki yaşlı teyze beni dürtene kadar.
- " Kızım sen kafayı mı yedin? Sokağın ortasında bağıra bağıra şarkı söylüyorsun! "
Ben o an gülme krizindeydim!
- " What? I don't understand. "
Resmen teyze ile dalga geçiyordum. Teyze koşar adımlarla yanımdan uzaklaştı.
Eve vardığımda 17 cevapsız arama, 13 mesaj....
Hemen baktım. Aramalar Güven ve Ece 'ye ait.
Mesajlar ise Güven'e!
Hemen baktım:
1) Nerdesin? Neden çıkıp gittin?
2)Seni çok merak ettik!
3) Neden cevap vermiyorsun?
4) Nerdesin? Çabuk yerini mesaj at!
5) Atmassan yarın görüşürüz!
6) Masal kızmaya başlıyorum!
7) Kalbini kıracak bi şey mi yaptın?
8) Kavga etmem kötü bi şey değildi!
9) Onlar istedi!
10) Cevap vericek misin?
11) Ya lütfen!
12) Yapma böyle!
13) Unutma biz daima kankayız!
İşte o son attığı mesaj beni ağlatmaya yetecek kadar acımasızdı. Peki neden benim için onları dövdü! Neden!!!Bu bölümde bitti foto Güven!