1🌸

30 2 0
                                    

Emma Gomez vagyok 23 éves légiutas kísérő vagyok. Szeretem  a munkámat és örömmel is csinálom, na de ki gondolta hogy egyszer a főnök be fog hivatni az irodájába aval a szöveggel, hogy idézem amit mondott "drága Emma nem szívesen de muszály át tegyelek egy magángéphez mivel valójában  Davit kellet volna küldenem de ő le betegedett ezért te helyettesíted majd őt"

Hát mit ne mondjak Davi is jókor kellet meg betegednie. Ja igen Davi egy nagyon jó haverom és egyben ő az egyetlen legjobb barátom is, a fiukhoz vonzódik ezért van hogy szabad időnkben bulizni járunk és pasizni. Mivel ha minden igaz akkor csak jövőhéten fog kelleni mennem a magángéphez addig fel készülök lelkileg és testileg. A főnököm John nem említette a személynek a nevét de azt mondta hogy egy nagyon híres tetováló művész. Na hát kíváncsi vagyok hogy nézhet ki az illető, lehet valami tatus akinek sörhasa van extra nagy szakálal és szőrös mellkasal.
Nagyot tévedtem...

Mivel most nem kell dolgozni mennem ezért otthon ülök a seggemen és unatkozom. Mondjuk el mehetnék valamerre de ahhoz nincs semmi kedvem, ezért arra gondoltam , hogy fel hívom Davit.

Szia Em

Szia Davi, mizu?

Ááh semmi különös- liheget

Űhm talán zavarlak valamiben?- húztam ajkaim perverz mosolyra

N..nem- még jobban liheget

Ahj akkor később hívj vissza mikor már nem leszel el  foglalt- nyomtam ki a hívást majd a telefonomat le raktam a pultra nagy mosollyal.

Még hogy beteg- nevetem el magam, majd el döntöttem hogy el lépek a fagyizoig, fogtam magam és el mentem a hálószobámba. Meg álltam a szekrényem előt majd a szekrénynek az ajtaját ki nyitottam, ki vetem egy térdnél szakadt farmert majd egy fekete rövidujjut is,fel vetem  a ki készitet ruhákat, majd derékig erő hajamat ki fésültem és el indultam a konyhába ahol  el vetem a telefonomat és a pénztárcámat, majd a ki járat felé mentem ahol fel húztam a cipőmet majd egy maszkot vetem el és egy szvetert amit fel vetem. Ki léptem az ajtón majd azt be is zártam, el indultam a lift felé ahol meg nyomtam a gombot és vártam. 10 másodperc múlva a lift ajtót ki nyitottam és el indultam a földszintre.

Kapkodva kerestem a kocsi kulcsomat majd ahogy be nyúltam a zsebembe nyugodt szívvel vettem ki majd indultam el az audi Q7-mhez. Boldogan indítottam be majd indultam el egy mosoda felé ahol meg tudom mosni az én szerelmemet. Miután kaptam egy mosodát ki száltam  kocsiból majd jó alaposan meg mostam.

Miután meg volt a mosásal el indultam  egy fagyizoba,amikor oda értem  maszkomat fel raktam és ahogy léptem volna  be az üzletbe valaki nekem jöt, szerencsére nem estem el mert meg tartottam az egyensúlyomat, fel néztem az illetőre de sötét szemein és már-már fekete haján kívül az arcábol nem láttam semmit le néztem a földre és ekkor láttam meg kezét ami tele volt tetoválásal.

Bocsánat nem figyeltem- kértem bocsánatot.

Én kérnék bocsánatot hiszen én álltam el az utad- nézet mélyen a szemembe, el pirulva hagytam rá az egészet hiszen nem akartam veszekedni egy idegennel.

Űhm ha nem gond én most mennék- mondtam kínosan.

Oh hát persze- majd be mentem az üzletbe,  az idegen személy el tűnt de ahogy jobban meg néztem a  szemét nem Braziliai volt. Nem foglalkoztam evel tovább hiszen  meg látam a fagyit ,majd kértem egy sárga dinnyéset és boldogan ültem be a kocsiba, le vetem a maszkot majd szépen lassan el fogyasztottam.
Miután el fogyasztottam Davi hivot, mosolyogva fel vetem.

Halika Davi

Szia Em, mielőtt bele kezdenél csak a szomszéd fiú jöt át hozzám és...- szavába vágtam

Basztatok- mondtam halál komolyan, nem hallottam a másik vonalról egy neszt se szóval meg néztem hogy le rakta e

Igen- fújt ki egy adag levegőt, örvendezve tapsikoltam majd ki hangosítotam  a telefonomat és az ölembe raktam majd el indítottam az autót- merre vagy ?

Most megyek haza, miért?

Csak kérdem, mikor kezded a munkát?

Azt mondta John hogy az illető kedden utazik Dél-Koreába, szóval kedden délután 3 órakor indul a gép és én egy órával hamarabb ott kell lennem.

És John nem mondta az illető nevét?

Nem mondta csak annyit mondott hogy egy híres tetováló művész és hogy férfi

Biztos pasi lesz, te se voltál már férfival rég, ugye Emmacska- éreztem ahogy huzogasa szemöldökét fel és le

Ahj Davi ne ess túlzásba mert lehet hogy egy vén tatus

Én érzem hogy nem lesz vén tatus- mondta nyugodt hangal

Ahj nem tudom, de nagyon izgulok hiszen magángépel még nem voltam soha

De most fogsz menni-  nevete el magát, mosolyogva bólintottam de ő ezt nem láta, aztán amíg a tömbház elé nem értem addig beszélgetünk majd aztán mikor haza értem rendeltem pizzát, miután etem tévéztem és evel húztam az időt is így éjjel 1-kor mentem fürdeni majd aztán aludni.






Dream (Jungkook ff.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin