Sziasztok először is bocsánat , hogy nem volt rész és , hogy el tűntem de az ihletem valahogy el szált, de most vidáman folytatom hiszen valahogy fejen vágót az ihlet. Tényleg ezer bocsánat , hogy el tűntem ennyi időre. Jó olvasást💜🐽
Reggel a telefonom csörgésére keltem fel , az éjjeli szekrényen lévő telefonomhoz nyúltam és egy ismeretlen számot látam a kijelzőn. Fel ültem az ágyban majd vártam egy picit és a zöldre nyomtam.
Haló- szólaltam meg
Szia , már azt hitem soha nem veszed fel - egy picit gondolkoztam, hogy ki lehet az de az ismerős hangot jobban ízlelgetve rá jötem , hogy biza ez Jungkook.
Hahó , ott vagy? - fel álltam az ágyból majd gyorsan válaszoltam is
Igen persze itt vagyok - el kezdet nevetni én meg zavarómba el kezdtem járkálni és kínosan érezni magam de még jó hiszen ő ezt nem láta.
A tegnap este gondoltam fel hívlak de már késő volt , de ahogy hallom a hangodon fel költhetelek
Hát ő ízé de hogy költötél fél - néztem rá közbe a telefonom kijelzőjére és néztem meg az időt , majdnem hanyat vágódtam amikor meg látam, hogy fél egy.
Na jó akkor , nincs e kedved találkozni?
Hát ő találkozhatunk csak van egy kicsi probléma- ültem le az ágy szélére
És még is mi az?
Nem ismerem Szöult - nevetem kínosan
Áh semmi gond , akkor adj egy címet és érted megyek - nevetet
El küldtem neki a hotel címét egy kicsit még beszélgetünk utána pedig el köszöntünk egymástól és el indultam készülődni, csiga lassú tempóba sétáltam át a fürdőbe majd vetkőztem le meztelenre, be álltam a tusoló alá majd a meleg vizet meg engedve kezdtem be vizezni a testem , miután ez meg volt a dinyés tusfürdőmmel be kentem a testem minden egyes pontját majd el kezdtem le mosni a testemről a habot.
Ki léptem a tusolóból majd egy törölközőt csavartam magamra.
Miután fel öltöztem egy nagyon laza szetbe , épp valaki csengetet.
Az ajtóhoz futottam és ki nyitottam az ajtót, Jungkook állt az ajtóba , egy szürke melegítő volt rajta és egy fekete blúz ami bő volt neki , tetkói tökéletesen látszódtak haja pedig tökéletesen állt.Szia Jungkook lépj benném - álltam fére az ajtóból- éppeg fel húzom a cipőmet és mehetünk is addig foglalj helyet .
Hát ő oke - sétált be a hálószobába, fel húztam a cipőmet majd ahogy ki egyenesetem Jungkook neki volt dőlve a falnak és az egyik csipkés bugyimat lógatta az ujján, tágra nyíltak a szemeim majd le kaptam ujjáról és be vitem a hálószobába. Kacagva nézet utánam .
Egyszer azért meg nézném rajtad azt a bugyit - kacsintót , éreztem, hogy az arcom még jobban át veszi a piros szín árnyalatát, még rázva fejemet szótlanul el vetem a táskámat telefonomat belé tettem majd ki léptem az ajtón, Jungkook követet.
Jungkook- néztem rá.
Hm- nyomta meg a lift gombot
Szeretnék beszélni veled egy nyugis helyen- hajtótam le a fejem.
Oh rendben hát akkor gyere el viszlek egy nyugis helyre- be szálltunk a kocsijába.
Ténleg egy nyugis helyre vit, ki szálltunk a kocsiból majd meg állva a kocsi elöt néztem a tájat.
Tudod Jungkook az valahol nem stimmel, hogy a barátnődet meg csalód, nem érdemli meg , hogy ezt ted vele és....- a mutató ujját a szám elé tette evel is azt jelezve h hallgassak.
Már így is szakítani akartam vele, mindig minden este más pasival van vehetjük prostinak kinek hogy de ezt mondjuk nem is lehet kapcsolatnak venni de nekem már egy rendes kapcsolat kell egy rendes nővel- nézet méjen a szemembe. Csak fürkésztük egymás tekintettét amikor is csörögni kezdet a telefonom, ki kapva a táskámból a telefont látam h Davi hív, nem vetem fel vissza tettem a táskámba.
Talán kapcsolatban vagy ?- nézte az autóját, tágult szemmel néztem rá majd el kezdtem nevetni.Ő csak a legjobb barátom, és csak meg súgóm a fiúkhoz vonzódik szóval majd ha ne talán egyszer úgy jön össze a dolog h találkozok vele akkor viszlek téged is és ne lepődj meg azon ha megbámul téged. - nevetem
Oh khm értem- vakargatta a tarkóját.
Be sötétedet igy hát az út az a városba tartót, el vit a hotelhez.
Nem szeretnél fel jönni?- néztem rá , mosolyogva bólintót majd a kocsit meg állítva el indultunk fel a hotel szobába.
A nappaliba kötötünk ki egy üveg bor melet , sokat nevetgéltünk meg beszélgetünk próbáltunk ismerkedni csak ahogy a bor szált az agyunkba annál jobban kerültünk egymáshoz közeleb és érintettük meg egymást.
VOUS LISEZ
Dream (Jungkook ff.)
FanfictionEmma Gomez egy légiutas kísérő akit egy nap át tesznek egy magángéphez dolgozni, Jeon Jungkook a nagy tetováló művész aki Brazíliábol vissza repül Dél-Koreába aval a magángépel amelyiken Emma dolgozik. Jungkook a rég nem látott barátnője miatt el...